قلب سرچشمه افکار

قلب سرچشمه افکار

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
240

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قلب سرچشمه افکار

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
روح ما هرگز نمی‌تواند از ما جدا شود چرا که بخشی جاودانی از وجود ماست. هیچ دلیلی آن را از ما جدا نمی‌کند. هیچ ناراحتی این پیوند را از بین نمی‌برد. از دست دادن هیچ رابطه‌ای نیز تاثیری در این پیوند ندارد. هیچ مرگی مارا از آن جدا نمی‌کند. روح جاودانی است. بخشی از ماست که تا ابد تداوم دارد. اما رابطه قلبی به چه معناست؟ وقتی از قلب و رابطه قلبی یا حضور قلبی صحبت می‌کنیم درواقع از چه چیز حرف می‌زنیم؟ پاسخ به این پرسش درظاهر آسان به نظر می‌رسد اما هنگام پاسخگویی چه کلامی بر زبانمان جاری می‌شود؟
قلب مرکز کدام نیروها و احساسات آدمی است؟ چگونه می‌توان رابطه قلبی ایجاد کرد و پیوندهایی که به این رشته متصل می‌شوند چگونه استحکام می‌یابند یا سست می‌شوند؟ کتاب “قلب سرچشمه افکار” شما را به سمت پاسخ به این پرسش‌ها رهنمون می‌کند. بی‌نیازی، خشم، باورها، جبر و اختیار، خودآگاهی، عیب‌جویی، شایستگی، عواطف، انرژی، ترس، خوشی، آزادی، سلامتی، عشق، افکار منفی، خواب، مسئولیت و… از جمله مضامین ین کتاب است.
لوئیز ال. هی کتاب را مجموعه‌ای از مراقبه‌ها و درمان‌های روحانی عنوان کرده که از سخنرانی‌هایش برگرفته شده است. این کتاب بر جنبه‌هایی از تجربیات روزمره انسانی تمرکز دارد و هدف آن کمک و هدایت در حیطه‌های خاصی است که ممکن است در آنها با مشکلاتی مواجه باشیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی