جان های رواقی
تخفیف

%10

جان های رواقی

(1)

2,980,000ریال

2,682,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
924

علاقه مندان به این کتاب
21

می‌خواهند کتاب را بخوانند
4

کسانی که پیشنهاد می کنند
6

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جان های رواقی

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
چرا بزرگ‌ترین ذهن‌های تاریخ، از جورج واشینگتن گرفته تا فردریک کبیر و رالف والدو امرسون، در کنار هنرپیشگان برترِ امروزی، از قهرمانان ورزشی گرفته تا مدیرعاملان و سلبریتی‌ها، حکمت رواقیون باستان را با آغوش باز پذیرا هستند؟ چون آن‌ها می‌دانند ارزشمندترین حکمت‌ها فراتر از زمان هستند و دیگر آنکه، این فلسفه برای زیستنِ یک زندگانی نیکوتر است تا برای تمرین‌ درسی‌ سر کلاس.
جان‌های رواقی مشتمل بر بینش‌ها و تمرین‌هایی رواقیانه برای 366 روز است، با ترجمه‌هایی جدید از آثار مارکوس اورلیوسِ امپراتور، سنکای نمایشنامه‌نویس و اپیکتتوسِ فیلسوف و بردۀ سابق، و نیز برگردان‌هایی تازه از آثار شخصیت‌های برجسته‌ای که کمتر شناخته‌شده‌اند، نظیر زنون، کلئانتس و موسونیوس روفوس.
در این کتاب، برای هر روزِ سال یکی از نقل‌قول‌های نغز و قدرتمند این فلاسفه را خواهید یافت، همراه با حکایت‌های تاریخی، شرح‌وتفسیرهای تفکربرانگیز و واژه‌نامه‌ای سودمند از اصطلاحات یونانی. با دنبال‌کردنِ این آموزه‌ها در طول سال، در خود وقار، خودشناسی و انعطافی را خواهید یافت که برای زندگانی نیکو به آن‌ها نیازمندید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مرتضی رسولی
    • پاسخ به نظر

    فوق العاده، واقعا نمیفهمم، سلیقه مخاطب پایین اومده، همین کتابو یک نشر دیگ چاپ کرده با یک ترجمه ضعیف استقبال شده ازش، ولی این نسخه و ترجمه که دقیقتر و بالاتر ازون هست چندان استقبالی نشده ازش، عجیبه

    • تصویر کاربر

      • میثم شیخی
      • پاسخ به نظر

      با شما موافقم چاپ میلکان خیلی ضعیف تر از این هست متاسفانه مهم ترین چیزی که موفقیت یک ترجمه رو تعیین میکنه انتشار سریعتر اون تو نسخه های آنلاین و چاپی هست. متاسفانه ناشر این کتاب دیرتر به چاپ رسونده و تا الان هم نسخه آنلاین اش منتشر نشده

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی