تیزذهن بمانید

(1)
نویسنده:

2,190,000ریال

1,971,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1365

علاقه مندان به این کتاب
31

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تیزذهن بمانید

انتشارات میلکان منتشر کرد :
تیز ذهن بمانید قرار است به شما کمک کند برای خودتان برنامه «ذهن تیز» تنظیم کنید، برنامه‌ای که به راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره‌تان بگنجانید. خود من قبلا آن را انجام داده‌ام و مشتاقم این کار را به شما هم یاد بدهم.
من خبرنگار و جراح مغز و اهل علم هستم و بخش عمده‌ای از شغلم تعلیم و توضیح دادن است. من یاد گرفته‌ام برای این که پیام‌هایم جا بیفتند، توضیح دادن دلیل یک پدید ه به اندازه چیستی و چگونگی آن اهمیت دارد. بنابراین از اول تا آخر این کتاب توضیح می‌دهم که چرا مغزتان این چنین کار می‌کند و چرا گاهی نمی‌تواند منظورتان را برساند. وقتی این کارکردهای درونی را بفهمید، عادت‌های خاصی که من شما را به نهادینه کردن آن‌ها ترغیب می‌کنم معقول به نظر خواهند رسید و به احتمال زیاد بخشی جدا نشدنی از برنامه روزانه‌تان خواهند شد.
تیزذهن بمانید باورهای غلط رایج درباره پیر شدن و افت شناختی را رسوا می‌کند، و بررسی می‌کند تا ببینیم آیا چیزی به نام «بهترین» رژیم غذایی یا رژیم ورزشی برای مغز وجود دارد یا نه. با خواندن این کتاب همچنین می‌فهمید که آیا انجام آن دسته از بازی‌های رایانه‌ای که حافظه و سرعت پردازش را می‌سنجد سالم‌تر است یا شرکت در تعاملات اجتماعی‌تر. در ضمن چیزهای درباره افراد «ابر مغز» یعنی کسانی که از مرز هشتاد سالگی گذشته‌اند اما هیچ آثاری از کند شدن در آن‌ها دیده نمی‌شود، و این که آیا داروها، مکمل‌ها، ویتامین‌ها اصلا فایده‌ای دارند یا نه هم یاد خواهید گرفت. دکتر سانچی گوپتا، جراح مغز و اعصاب و خبرنگار حوزه پزشکی در شبکه سی ان ان، همچینین به بیماری های مغزی می‌پردازد و به تمام سوالاتتان در مورد علامت‌ها و نشانه‌ها پاسخ می‌دهد. او همچنین یک برنامه اختصاصی دوازده هفته‌ای شامل تدابیر کاربردی به شما می‌دهد تا هر روز مغزتان را تقویت کنید.
تیزذهن بمانید دفترچه راهنمایی ضروری برای جوان و سالم نگه داشتن مغز صرف نظر از سن است!
«تیزذهن بمانید نگرش شما را در مورد مغزتان، نحوه‌ی مراقبت از آن و نحوه پشتیبانی از تمام ظرفیت‌هایش تغییز خواهد داد.»
این کتابی لازم برای همه ماست، پیر و جوان!
فروشگاه اینترنتی سی بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب تفکر سریع و کُند را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه میرمحمد
    • پاسخ به نظر

    کتاب اطلاعات خوبی در مورد چگونه کار کردن مغز می دهد. اما توقع تیز ذهن شدن نداشته باشید. البته اگر کارکرد مغز و قسمت های مختلف آن را نمیدانید یکبار مطالعه توصیه می شود.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی