در قفل شده

(0)

2,090,000ریال

1,881,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1717

علاقه مندان به این کتاب
26

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
6

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب در قفل شده

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
وقتی نورا دیویس یازده ساله در اتاق خوابش مشغول انجام تکالیفش بود، اصلا به فکرش هم نمی‌رسید که پدرش در زیرزمین خانه‌شان زن‌ها را می‌کشد.
تا روزی که پلیس جلوی در خانه‌شان آمد.
چند دهه بعد، پدر نورا زندگی خود را پشت میله‌های زندان می‌گذراند . نورا که جراح موفقی شده زندگی مجردی آرامی دارد و هیچکس نمی‌داند پدرش قاتل سریالی بدنامی بوده است. او می‌خواهد این وضعیت را حفظ کند اما متوجه می‌شود یکی از بیمارانش که زن جوانی است به قتل رسیده؛ آن هم با همان شیوه منحصر به فرد و وحشتناک پدرش برای کشتن قربانیان.
یکی می‌داند نورا کیست و از او می‌خواهد که این جنایت خارج از تصور را گردن بگیرد؛ اما او مثل پدرش قاتل نیست. پلیس نمی‌تواند چیزی به او بچسباند.
البته تا وقتی که نگاهی به زیرزمین خانه او نینداخته است...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب درِ قفل شده اثر فریدا مک‌فادن

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتابِ درِ قفل شده از سایت گودریدز امتیاز 4.1 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتابِ درِ قفل شده از سایت آمازون امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی رمانِ درِ قفل شده:

رمانِ درِ قفل شده اثر فریدا مک‌فادن متخصص اعصاب ‌و روان است، مک‌فادن از این تخصص در راستای خلق رمان‌های جنایی- روانشناختی استفاده کرده است. رمان در قفل شده اولین‌بار سال 2021 منتشر شد و مک‌فادن در این کتاب مهارت داستان‌نویسی‌اش را به نمایش گذاشته است. او توانسته به راحتی شبکهٔ پیچیده‌ای از رمزورازها را به‌هم ببافد و ماهرانه داستانی هیجان‌انگیز خلق کند.مک‌فادن این بار به داستان دخترِ یک قاتل پرداخته است، دختری که سعی می‌کند پس از سال‌ها زندگی خود را به آرامی بگذراند اما ظاهراً گذشته قرار نیست هیچ‌گاه او را رها کند. مک‌فادن در این رمان به سراغ تاریک‌ترین زوایای ذهن انسان‌ها رفته و به موضوعات پیچیده‌ای مانند اعتماد و خیانت می‌پردازد.

چرا باید رمانِ درِ قفل شده را بخوانیم؟

رمانِ درِ قفل شده، یک رمان روان‌شناختی و پیچیده است و نویسنده با کمک شخصیت‌‌های چند وجهی کتاب سعی کرده است پیچیدگی‌های ذهن و شخصیت انسان را نشان بدهد. انگیزه‌ها و اقدامات شخصیت‌های کتاب‌ خوانندگان را از حدس‌زدن انتهای داستان وامی‌دارد و دائماً ذهن شما به چالش کشیده می‌شود. قهرمان این داستان شخصیتی قوی و جذاب دارد که شجاعت و اراده‌اش تا مدت‌ها در ذهن شما ماندگار خواهد شد.

خلاصهٔ رمانِ درِ قفل شده‌:

دکتر نورا دیویس رازی داری که بیش از دو دهه است آن را حفظ کرده است: پدر او بیش از 30 زن را در زیرزمین خانه‌شان به قتل رسانده است. زمانی که نورا دخترکی یازده‌ساله بود، پدرش همیشه در کارگاهی در زیرزمین خانه‌شان مشغول بود و مادرش هم ظاهراً هر بار برای  نبودن پدرش بهانه‌ای می‌تراشید. اما واقعیت این است که پدر نورا یک هیولا، یک روان‌پریش و یک قاتل زنجیره‌ای است که زنان بیست‌وچند سالهٔ خاصی را به قتل می‌رساند، این زنان همگی موهایی تیره و چشمانی آبی داشتند و او دست‌های آن‌ها را قطع می‌کرد و این نشانهٔ او بود. اما اکنون بیست‌وشش سال از دستگیری پدرِ نورا می‌گذرد و او در زندان به‌سر می‌برد. نورا حالا یک جراح عمومی است که بدون خانواده و رابطه‌ای عاشقانه به زندگی خود ادامه می‌دهد. او هر هفته نامه‌هایی از پدرش دریافت می‌کند اما آن‌ها را پاره می‌کند و در سطل زباله می‌اندازد. او نمی‌خواهد هیچ ارتباطی با پدرش داشته باشد و تصمیم گرفته است که کل زندگی‌اش را تنها به کار کردن اختصاص بدهد و همه چیز زندگی‌اش بسیار عادی به پیش می‌رود و هیچ‌کس نمی‌داند که پدرش یک قاتل سریالی بدنام است. تا زمانی که گذشته به سراغش می‌آید. ابتدا، دوست‌پسرِ سابقش در دانشگاه به قتل می‌رسد؛ اما جالب‌تر از آن قتل دو زن است که هر دو از بیمارهای قبلی او بودند، هر دو جوان بودند و موهای تیره و چشمانی آبی داشتند و قاتل هر دو دستشان را قطع کرده است. مک‌فادن در این رمان به شما نشان می‌دهد که هیچ‌گاه نخواهید فهمید در ذهن بچهٔ یک قاتل زنجیره‌ای چه می‌گذرد!

اگر از خواندن کتابِ درِ قفل شده لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• هیچوقت دروغ نگو اثر فریدا مک‌فادن متخصص اعصاب و روان است. او که پیش از این نیز رمان‌های روانشناختی جذابی نوشته بود، این بار شما را به دلِ عمارتی میان طوفان می‌کشاند. داستان کتاب در مورد زوجی به نام تریشیا و ایتن است که تازه ازدواج کرده‌اند و به دیدن عمارتی می‌روند که آدرین هیل روان‌شناس معروف چهار سال پیش در آن زندگی می‌کرده و بعد به طرز مرموزی ناپدید می‌شود. طوفان این زوج را در عمارت گیر می‌اندازد و تریشیا کم‌کم به رازهای مخوف این روان‌شناس پی می‌برد.

• یکی پس از دیگری رمان روان‌شناختی و رازآلود فریدا مک‌فادن است. این کتاب داستان سه زوج است که تصمیم می‌گیرند با یکدیگر به سفر بروند. همه‌چیز به‌خوبی پیش می‌رود اما زمانی که ماشین آن‌ها در جاده خراب می‌شود و مجبور می‌شوند باقی مسیر تا هتل را پیاده طی کنند در جنگل گم می‌شوند و همان‌طور که در جنگل به پیش می‌روند اتفاقات هولناکی رخ می‌دهد و در نهایت درمی‌یابند که یکی از میانشان قاتل است.

• خدمتکار رمان هیجان‌انگیز و رازآلود و پرفروش از فریدا مک‌فادن است. او در این کتاب برخلاف دیگر آثارش به خشونت، آزار خانگی و قربانی شدن پرداخته است. داستان از آن‌جایی شروع می‌شود که نینا وینچستر خدمتکار خانه‌ای می‌شود و زمانی که جسدی در این خانه پیدا می‌شود، پای او نیز به داستانی عجیب باز می‌شود.

• پشت درهای بسته اثر بی ای پاریس نویسندهٔ فرانسوی-بریتانیایی است. این کتاب داستان دختری است که همه به ازدواجش رشک می‌برند و ظاهراً زندگی بی‌نقصی دارد. آن‌‌ها به دست‌ودلبازی مهمانی‌هایی جذاب در خانه‌شان برگزار می‌کنند اما وقتی با آن‌‌ها برخورد کنید چند سؤال برایتان پیش می‌آید و از خودتان می‌پرسید واقعاً پشت درهای بستهٔ این خانه چه می‌گذرد.

• کتاب دفاع از جیکوب داستانی جنایی- حقوقی اثر ویلیام لندی نویسندهٔ آمریکایی است. نویسنده که پس از این وکیل بود، در این کتاب داستان مردی به نام اندی باربر را تعریف می‌کند که خودش سال‌ها دستیار دادستان منطقه بوده و حالا درگیر پروندهٔ جنایت پسرش می‌شود که پسر دیگری را خونسردانه کشته است.

دربارۀ فریدا مک‌فادن: نویسنده‌ٔ داستان‌های جنایی

در قفل شده

فریدا مک‌فادن متخصص اعصاب و روان است و چندین رمان پرفروش روان‌شناختی و طنز پزشکی نوشته است. آثارش به بیش از 30 زبان ترجمه شده‌اند و جزو پرفروش‌های فهرست نیویورک تایمز، آمازون، یواِس‌اِی تودی، وال استریت ژورنال و پابلیشرز ویکلی بوده‌اند. برخی از آثارش بهترین کتاب‌های سال آمازون بوده‌اند و مک‌فادن را برندهٔ جایزهٔ بین‌المللی نویسندگان داستان‌های تریلر کرده‌‌اند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی