30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
سیستم های تمرین در پرورش اندام

سیستم های تمرین در پرورش اندام

(0)

2,290,000ریال

2,061,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سیستم های تمرین در پرورش اندام

انتشارات حتمی منتشر کرد :
شیوه تمرین ورزشکاران با یکریگر متفاوت است و این مسئله در مورد بدنسازی بیشتر از هر رشته ورزشی دیگر صدق میکند. هیچ سیستم تمرینی شاید به تنهایی نتواند تمامی نیازهای یک ورزشکار را به نحو مطلوب برآورده کند. اما با اختیار داشتن آنها این امکان فراهم میشود که مربیان موثرترین روش را پیدا کرده و در نتیجه بتواند مناسبترین برنامه تمرینی را برای ورزشکار ارائه نماید.
برخی از سیستمهای تمرینی که در این کتاب معرفی خواهد شد در دنیای امروز تمرینات با وزنه کاملاً پذیرفته شده و تقریبا تمامی مربیان این سیستمها و اصول را به کار میگیرند، شواهد و مستنداتی علمی نیز وجود دارد اما تعداد کثیری از این سیستمها و ادعاهایی که در رابطه با آنها ذکر شده است نیازمند تحقیق و پژوهش میباشد و کارایی این سیستمها هنوز در جوامع علمی به اثبات نرسیده است.
امید است این کتاب پنجرهای را برای پژوهشگران بگشاید تا بتوانند این سیستمهای تمرین با وزنه را مورد کنکاش قرار دهند و یافته های ارزشمندی را کشف و در اختیار مربیان و ورزشکاران قرار دهند و بدین گونه تمرینات با وزنه و بخصوص ورزش بدنسازی و پرورش اندام از رویکرد تجربه گرایانه به سمت اندیشههای نو آورانه علمی سوق یابد. این شرایط ضرورتاً بایستی با تغییر نگرش در تمامی سطوح برای ورود به عرصه نو رقم بخورد. لذا هدف این کتاب معرفی کاملی از سیستمهای رایج در تمرینات با وزنه میباشد.
تلاش بسیاری شد که هیچ مطلبی بدون منبع در این کتاب آورده نشود اما با توجه به این که تا کنون هیچ کتاب و مرجع اختصاصی و جامع چه در داخل کشور و چه در خارج کشور در دسترس نبود در بعضی موارد به نوشته سایتهای اینترنتی اکتفاء شده است. تا آنجایی که مقدور بود نام ابداع کنندگان به همراه سالی که سیستم را معرفی کردند آورده شده است اما در برخی موارد اطلاعات قابل استنباطی به دست نیامد و سیستم بدون ذکر ابداع کننده آن و سال ابداع معرفی شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی