مسخ و داستان های دیگر (جیبی)

(61)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
4998

علاقه مندان به این کتاب
84

می‌خواهند کتاب را بخوانند
9

کسانی که پیشنهاد می کنند
11

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مسخ و داستان های دیگر

انتشارات ماهی منتشر کرد:
مسخ و داستان‌های دیگر پنج داستان کوتاه و بلند از فرانتس کافکا را در برمی‌گیرد: مسخ»، «در سرزمین محکومان»، «گزارشی به فرهنگستان»، «هنرمند گرسنگی» و «لانه». هر پنج داستان این مجموعه از شاخص‌ترین آثار کوتاه کافکا هستند.
«مسخ» داستان بلندی است که کافکا آن را در سال 1912 نوشت و اولین‌بار در سال 1915 منتشر کرد. این داستان درباره‌ی یک بازاریاب پارچه‌ی همیشه‌در‌سفر، به نام گرگور زامزا، است که یک روز، وقتی از خواب برمی‌خیزد، خود را به شکل حشره‌ای بزرگ می‌بیند. او پیش از هر چیز گمان می‌کند که این چیزی نیست جز یک کابوس و نتیجه‌ی کار طاقت‌فرسا و سفرهای تمام‌نشدنی است. لحن دقیق و رسمی داستان تضادی حیرت‌انگیز با موضوع کابوس‌وار آن دارد. «مسخ» از اثرگذارترین داستان‌های قرن بیستم است که همچنان در دانشگاه‌های دنیا تدریس می‌شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سحر مقدری
    • پاسخ به نظر

    چندتا داستان متفاوته و اولیش از تبدیل شدن ناگهانی یه پسر به یه حشره و خب سرانجام اون و داستان های بعدیش بیشتر در مورد مردگانه ،مرده ای که نمیتونه بره دنیای آخرت و ..... ترجمه صادق هدایت با نقد هم همراهه و هر فصل رو نقد کرده ،کتاب خوبیه ولی هرکسی نمیتونه تا تهشو بخونه،یکم سخته درکش

  • تصویر کاربر

    • علی دهقانی
    • پاسخ به نظر

    کتاب بسیار خوبیه. پیشنهاد میکنم مجموعه کامل داستانهای کوتاهش رو بگیرین. کتابهای کافکا رو فقط و فقط با همین مترجم (علی اصغر حداد) که مستقیماً از آلمانی ترجمه میکنه بخونین. تمام ترجمه های دیگه در مقابل ترجمه های ایشون مثل شوخی میمونن.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی