جادوی فکر بزرگ (رقعی)

(53)
نویسنده:

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
5577

علاقه مندان به این کتاب
39

می‌خواهند کتاب را بخوانند
11

کسانی که پیشنهاد می کنند
23

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جادوی فکر بزرگ

انتشارات مروارید منتشر کرد:
دكتر شوارتز در این كتاب مراحلی را كه باید برای نیل به قابلیت‌های فكر بزرگ پیموده شود، ترسیم كرده است. او در این كتاب می‌آموزد كه چگونه با تمركز روی مسائل عمده، از قید نكات جزئی و دست‌ و پاگیر رهایی یابید. او ثابت می‌كند كه نوع خاصی از تفكر، در حكم برگ برنده‌ای است كه در اختیار شما قرار می‌گیرد. وی با عرضة یك برنامة پیشرفتة سی‌روزه شما را هدایت می‌كند تا پیشرفت خود را به سوی اهداف مورد نظرتان ارزیابی كنید و به شما می‌آموزد كه چگونه با یك برنامة سرمایه‌گذاری درازمدت روی خودتان، وضع مادی خود را برای آینده مستحكم و مطمئن سازید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

جادوی فکر بزرگ اثر د.شوارتز 


دکتر دیوید شوارتز کتاب خودیاری جادوی فکر بزرگ را برای اولین بار در سال 1959 منتشر کرد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات سایمون و شوستر بود و بیش از 6 میلیون نسخه از آن به فروش رفت.

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با استفاده از جادوی فکر بزرگ زندگی خود را بهبود بخشیده‌اند. دکتر دیوید شوارتز که مدت‌ها یکی از برجسته‌ترین متخصصان انگیزه بود در کتاب جادوی فکر بزرگ به شما کمک می‌کند تا زندگی و کسب‌وکارتان را بهتر مدیریت کنید، درآمد بیشتری کسب کنید و مهم‌تر از همه، شادی و آرامش بیشتری پیدا کنید.

در کتاب جادوی فکر بزرگ چه می‌خوانیم؟

دکتر شوارتز معتقد است که موفقیت افراد بیش از آنکه به میزان هوش آن‌ها بستگی داشته باشد به میزان تفکر آن‌ها وابسته است. از نظر او میزان پول در حساب‌های بانکی، میزان خوشحالی و خشنودی از زندگی در واقع به میزان تفکر شخصی بستگی دارد. او این را «بزرگ‌اندیشی» نامید و معتقد است که در بزرگ‌اندیشی افسونی نهفته است. 

اما اگر بزرگ‌اندیشی تا این حد موفقیت‌آمیز است پس چرا همۀ افراد این‌گونه نیستند؟ از نظر دکتر شوارتز، همۀ ما بیش از آنکه خودمان متوجه باشیم، محصول تفکرات پیرامون‌مان هستیم. چه کسی این جمله را نشنیده که «برای دستیابی به موفقیت باید بهای گزافی پرداخت.» انگار برای رسیدن به موفقیت باید از تمام زندگی دست بکشیم و تمام ارزش‌های خود را بفروشیم تا به جایی برسیم اما حقیقت آن است که موفقیت خرجی برنمی‌دارد.

اصول و قواعد کتاب جادوی فکر بزرگ از منابع عالی و اصیل و نیز بهترین و بزرگ‌ترین مغزهای متفکری گرفته شده که تاکنون بر این کرۀ خاکی زیسته‌اند. دکتر شوارتز در ادامۀ کتاب به شما یاد می‌دهد که چطور به خواسته‌های خود جامۀ عمل بپوشانید و از سطح خوبی در زندگی برخوردار شوید. 

پس از خواندن کتاب جادوی فکر بزرگ می‌توانید:
o رمز و رازهایی را که در دیدگاه شما نسبت به تندرستی وجود دارد دریابید.
o برای رهایی از بهانه‌های مربوط به فقدان تندرستی چهار گام مثبت بردارید.
o کشف کنید که چرا هوش به تنهایی در برابر تفکر ارزشی ندارد.
o سه شیوۀ آسان برای رهایی از بهانه‌های فقدان هوش را یاد بگیرید.
o بر مشکل سن غلبه کنید. «خیلی پیر» یا «خیلی جوان» برایتان بی‌معنا خواهد شد.
o با گوش سپردن به ندای وجدان، اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهید.
o دریابید که میزان موفقیت شما با وسعت تفکرتان نسبت مستقیم دارد.
o روش‌های پنجگانۀ غلبه بر ترس را یاد گرفته و به کار ببندید.
o برای مردم و خودتان و هر آنچه وجود دارد ارزش قائل شوید.
o ذهن خود را با مسائلی فراتر از امور جزئی مشغول کنید و روی مسائل مهم تمرکز داشته باشید. 

فهرست مطالب کتاب جادوی فکر بزرگ

۱- به موفقیت خود ایمان داشته باشید
۲- با عذرتراشی یا بیماری شکست‌پذیری مقابله کنید
3- به خود اطمینان کنید و ترس را از میان ببرید
۴- چگونه بزرگ بیندیشیم
۵-  چگونه به تفکّر و تخیل خلاق دست یابیم
6- شخصیت شما تابع اندیشه‌های شماست
۷- بر محیط اطراف خود مسلط شوید، درجه‌ی یک باشید
۸- از نگرش‌های خود، حامیان سرسختی بسازید
۹- مردم را دوست داشته باشید
۱۰- حرکت را به صورت عادت در آورید
۱۱- چگونه از شکست پیروزی بسازیم
۱۲- هدف‌ها را محملی برای تعالی خود قرار دهید
۱۳- رهبران، چگونه می‌اندیشند

بریده‌هایی از کتاب جادوی فکر بزرگ

«معمولاً، کسی که نتواند به چشمان دیگران نگاه کند، دو نوع برداشت را القا می‌کند. یا می‌گوید: «در مقابل شما احساس ضعف می‌کنم. در برابر شما احساس حقارت می‌کنم و از شما می‌ترسم» و یا آنکه با پرهیز از نگاه دیگری می‌گوید: «احساس گناه می‌کنم، کاری کرده‌ام یا به چیزی فکر کرده‌ام که نمی‌خواهم از آن آگاه شوید. می‌ترسم اگر نگاهم با نگاه شما تلاقی کند آن را از درونم بخوانید.» وقتی از نگاه کردن به چشم دیگران فرار می‌کنید، تأثیر خوبی از خود به جا نمی‌گذارید. بلکه می‌گویید: «می‌ترسم، اعتمادبه‌نفس ندارم.» با مجبور کردن خود به نگاه در چشمان شخص مقابل بر این ترس غلبه کنید. شما با نگاه کردن به چشمان افراد به آنها می‌گویید: «انسان صدیق و درستی هستم. به آنچه به شما می‌گویم ایمان دارم. نمی‌ترسم و اعتمادبه‌نفس دارم.» چشمان‌تان را به خدمت خود درآورید. آنها را به چشمان دیگران بدوزید. این کار نه‌تنها به شما اعتمادبه‌نفس می‌دهد، بلکه آن را کاملاً در اختیارتان می‌گذارد.»

«این جوان که به راستی از صمیم قلب سخن می‌گفت، پس از مکث کوتاهی ادامه داد: «اگر فقط به آنچه الان هستم نگاه کنم - ماشین قراضه، درآمد پایین، خانه‌ی تنگ و غذای بخور و نمیر- چاره‌ای جز ناامیدی برایم باقی نمی‌ماند. یک آدم هیچ‌وپوچ را می‌بینم و یک عمر پوچ و عبث می‌مانم. از همین حالا تصمیم گرفته‌ام خودم را آن آدمی که می‌خواهم تا چند سال دیگر باشم، ببینم. خودم را نه یک منشی امور مالی، که یک مدیر عالی‌رتبه و به‌جای یک خانه‌ی تنگ و تاریک، یک خانه‌ی تروتمیز در بالای شهر را می‌بینم. وقتی با این دید به خودم نگاه می‌کنم، احساس بزرگی و اقتدار می‌کنم. من تجربه‌های شخصی بسیار زیادی در تأیید این مطلب داشته‌ام.» آیا این روش، راهی مناسب برای ارزش دادن به خویشتن نیست؟ این مرد جوان در مسیر دستیابی به یک زندگیِ بسیار موفق قرار گرفته است. او در پیروی از این اصل بنیادین موفقیت، مهارت تام یافته است: مهم نیست که شخص چه دارد. بلکه، مهم این است که چه می‌خواهد به دست آورد.»

«چند ماه پیش، فروشنده‌ی اتومبیلی راجع به یک شیوه‌ی موفقیت‌آمیز در فروش که از ابتکارات خودش بود، صحبت می‌کرد. شنیدن آن خالی از فایده نیست: فروشنده شرح می‌داد که: «بخش اعظم کار من در روز، که دو ساعت طول می‌کشد، تلفن کردن به مشتری‌هایی است که می‌خواهم با آنها قراری برای بازدید از نمایشگاه بگذارم. وقتی سه سال پیش وارد کار فروش اتومبیل شدم، این کار تلفنی برایم خیلی مشکل بود. من کمرو و بزدل بودم، و می‌دانستم که لحن صدایم هم در تلفن همین احساس را منعکس می‌کند. افرادی که با آنها تماس می‌گرفتم، خیلی راحت ابزار بی‌علاقگی می‌کردند و گوشی را می‌گذاشتند. آن روزها، هر دوشنبه صبح، مدیر فروش‌مان یک جلسه‌ی فروش ترتیب می‌داد. برنامه‌ی نسبتاً الهام‌بخش و جالبی بود، به من احساس آرامش می‌داد و باعث می‌شد، قرارهایی که برای بازدید از نمایشگاه ماشین می‌گذاشتم، روزهای دوشنبه نتیجه‌بخش‌تر باشد.»

خواندن کتاب جادوی فکر بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

حس می‌کنید اعتمادبه‌نفس کافی ندارید؟ به دنبال خوشبختی و شادکامی می‌گردید؟ از همین حالا شروع کنید. کشف کنید که چگونه تفکر شما برایتان جادوگری می‌کند. دکتر شوارتز در کتاب جادوی فکر بزرگ روش‌هایی ساده را برگزیده که برای عموم افراد قابل اجرا و نتیجه‌بخش است و می‌توانید با این روش‌ها در زندگی به موفقیت برسید.

دربارۀ نویسندۀ کتاب جادوی فکر بزرگ

جادوی فکر بزرگ

دیوید جوزف شوارتز در سال 1927 به دنیا آمد و در سال 1987 از دنیا رفت. او نویسنده و مربی انگیزشی آمریکایی بود که بیشتر به‌خاطر نوشتن کتاب جادوی فکر بزرگ در سال 1959 به شهرت رسید. او استاد بازاریابی، رئيس بخش و رئيس امور مالی در دانشگاه ایالتی جورجیا بود. 

شوارتز مدرک کارشناسی‌اش را از دانشگاه نبراسکا در سال 1984 و کارشناسی ارشد و سپس دکترایش را در سال 1953 از دانشگاه ایالتی اوهایو دریافت کرد. او استاد دانشگاه ایالتی جورجیا، آتلانتا بود و از طریق انتشار کتاب‌های انگیزشی و خودیاری به خوبی شناخته شد. بعداً او مربی خودیاری و استراتژیست زندگی شد و مؤسسۀ مشاورۀ خود را با تمرکز بر توسعۀ رهبری تأسیس کرد. دانشگاه ایالتی جورجیا به افتخار او بورسیۀ تحصیلی اعطا می‌کند.

امتیازات

کتاب جادوی فکر بزرگ از سایت آمازون امتیاز 4.8 از 5 و از سایت گودریدز امتیاز 4.2 از 5 را به دست آورده است.

میزان فروش کتاب

بیش از 6 میلیون نسخه از کتاب جادوی فکر بزرگ در سراسر دنیا به فروش رفته است.

تحلیل سی بوک از کتاب جادوی فکر بزرگ

نشر مروارید کتاب جادوی فکر بزرگ از د. شوارتز را با ترجمۀ ژنا بخت‌آور منتشر کرده است.

تمام فصل‌های کتاب جادوی فکر بزرگ ده‌ها نظریۀ علمی و عملی، تکنیک و قاعدۀ کلی دارد و تمام این‌ها به شما امکان می‌دهد نیروی عظیم بزرگ‌اندیشی را در خود تقویت کنید. در کنار چنین آموزه‌هایی، موفقیت، شادکامی و خشنودی‌ای را که همیشه به دنبال آن بوده‌اید به دست خواهید آورد.

دکتر شوارتز هر یک از تکنیک‌های کتاب جادوی فکر بزرگ را با کمک تجارب و شواهد زندگی افراد و ترسیم حالات واقعی آن‌ها به گونه‌ای قابل فهم ارائه کرده است تا نه تنها خواننده دریابد که چه باید بکند، بلکه از همه مهم‌تر کشف کند که چگونه هر قاعدۀ کلی را در موقعیت‌های مختلف و در رویارویی با مشکلات به کار ببندد.

اگر از کتاب جادوی فکر بزرگ خوشتان آمده، این کتاب‌ها را از دست ندهید

جرأت داشته باش اثر فردریک فانژه که در آن با راه‌حل‌های کاربردی متنوع به مخاطبین یاد می‌دهد که چطور بر کمبود اعتماد به نفس غلبه کنند و اعتماد به نفس خود را دوباره بازیابند.

تفکر نامطمئن اثر آنی دوک که در این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور در شرایطی که به خودتان و تصمیم‌هایتان مطمئن نیستید، راهبردهایی برای آینده ترسیم کنید و تصمیمات عجولانه‌ای نگیرید.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر نویسندۀ آمریکایی ناپلئون هیل است که بیشتر برای نوشتن کتاب‌های خودیاری و توسعۀ فردی به شهرت رسید. او برای نوشتن این کتاب با بسیاری از افراد مشهور مصاحبه کرد و در این کتاب با فلسفۀ موفقیت خود به بسیاری افراد کمک کرد تا به شهرت، ثروت و موفقیت برسند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    یک کتاب عالی در مورد قدرت طرز تفکر که در واقع باعث تفاوت‌های ما می‌شه و پیشنهاد می‌کنم حتماً این کتاب رو مطالعه کنید تا بیشتر متوجه بشید که افراد موفق تا چه حد بزرگ و بدون محدودیت فکر می‌کنند.

  • تصویر کاربر

    • پریساسادات حسینی
    • پاسخ به نظر

    خوندنش برای هر سنی با هر موقعیت و شرایطی پیشنهاد میشه عالی است

  • تصویر کاربر

    • میلاد اکبری دوست
    • پاسخ به نظر

    خوشبحال هر کسی که این کتاب رو خونده . واقعا ارادت خاصی به نویسنده اش پیدا کردم . سبک زندگی شرافتمندانه یادت میاد .

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سالار خضرلو
    • 2

    تمایل بسیاری از مردم به پایین آوردن سطح توقعات خود، این نوید را می‌دهد که رقابت بر سر مشاغل پر سود، بسیار کمتر از آن است که تصور می‌کنید

عیدی