معجزه‌ شکرگزاری
تخفیف

%10

معجزه‌ شکرگزاری

(216)
نویسنده:

1,320,000ریال

1,188,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
24696

علاقه مندان به این کتاب
95

می‌خواهند کتاب را بخوانند
23

کسانی که پیشنهاد می کنند
48

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
6

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب معجزه‌ شکرگزاری

انتشارات صدای معاصر منتشر کرد:
پیشکش به تو باشد که معجزه شکرگزاری درهای دنیای نوینی را بر تو بگشاید و برای تمامی سال‌های زندگی‌ات شادمانی به ارمغان آورد. این خواسته‌ی قلبی من برای تو تمامی جهان است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اینفوگرافیک کتاب معجزه شکرگزاری

معجزه شکرگزاری

معرفی کتاب معجزۀ شکرگزاری اثر راندا برن

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب معجزه شکرگزاری از سایت گودریدز امتیاز 4.5 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب معجزه شکرگزاری از سایت آمازون امتیاز 4.8 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری:

امکان ندارد اهل خواندن کتاب‌های خودیاری باشید و نام کتاب «راز» را نشنیده باشید. این کتاب در سال 2010 از راندا برن نویسنده و کارگردان استرالیایی منتشر شد. این کتاب خیلی سریع تبدیل به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز شد و به زبان‌های مختلف ترجمه شد. پس از آن راندا برن در سال 2012 دست به خلق اثر دیگری به نام کتاب معجزۀ شکرگزاری با عنوان اصلی The Magic زد که آن را می‌توان به‌نوعی ادامه‌دهنده و تکمیل‌کنندۀ کتاب «راز» دانست. معجزۀ شکرگزاری تبدیل به سومین کتاب از مجموعۀ راز و محبوب‌ترین کتاب خودیاری قرن شد. این کتاب به بیش از 50 زبان زندۀ دنیا ترجمه شد و بیش از 20 میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفت و بیداری جهانی را برانگیخت. کتاب معجزۀ شکرگزاری درواقع مجموعه‌ای از تمرین‌های بیست و هشت روزه برای به عمل‌ درآوردن آموزه‌هایی است که در کتاب راز آموخته‌اید. بعد از خواندن مطالب کتاب معجزه شکرگزاری درخواهید یافت که چرا باید همیشه شکرگزار باشید و با تأثیرات و راه‌وروش شکرگزاری نیز آشنا خواهید شد.

واکنش‌های جهانی به کتاب معجزه شکرگزاری:

• کتاب معجزۀ شکرگزاری به‌محض انتشار وارد فهرست صد کتاب برتر نیویورک‌تایمز شد و از استقبال شدید مخاطبان برخوردار گردید. این کتاب هنوز هم در فهرست محبوب‌ترین کتاب‌های خویاری قرن جا دارد و هم در ایران و هم در سراسر دنیا تجدید چاپ می‌شود.

چرا باید کتاب معجزه شکرگزاری را بخوانیم؟

شکرگزاری یکی از ابزارهای ضروری برای جذب برکات بیشتر در زندگی شماست و این قدرت را دارد که صرفاً با فکر کردن، شادی بیشتری به زندگی شما جذب کند و به شما می‌آموزد قدردانی کنید حتی وقتی چیزی برای قدردانی ندارید. احساسات زبان کائنات است و بهترین راه برای جذب فراوانی بیشتر، شادی بیشتر است و بعد از 4 هفته تمرکز و تمرین بر روی شاد بودن نمی‌توانید شادی بیشتر نداشته باشید. کتاب معجزه شکرگزاری به معنی واقعی کلمه مناسب همۀ افراد است. حتی جوان‌ترین خوانندگان هم می‌توانند از کتاب معجزه شکرگزاری استفاده کنند زیرا این کتاب آموزش می‌دهد که هرآنچه برایمان رخ می‌دهد نتیجۀ اعمال و رفتار و افکار خودمان است. بهبود سطح کیفیت زندگی در هر سنی لازم و ضروری است و چه ‌بهتر که از کودکی با این معجزه آرامش‌بخش آشنا باشیم.

جملات درخشانی از کتاب معجزه شکرگزاری:

«اگر روابط شما با شخص یا اشخاصی سرد است و یا روابطتان با آنها به شکست انجامیده و قلب‌تان از این بابت شکسته یا در قلب‌تان کینه و یا سرزنشی متوجه آن‌هاست، می‌توانید این وضع را با قدرشناسی عوض کنید. قدرشناسی به گونه‌ای شگفت‌ هر رابطه‌ی سختی را بهبود خواهد بخشید، خواه با خواهرتان باشد یا برادر، پسرتان، دخترتان، شریک یا رئیس، همکار، مادر یا پدر، همسرتان، دوست و یا همسایه‌تان. هنگامی که با یک رابطه‌ی سخت یا یک موقعیت چالش برانگیز در یک ارتباط روبرو هستیم، تقریباً در همه‌ی آن شرایط، حتی ذره‌ای نسبت به آن فرد سپاسگزار نیستیم. به جای آن، به‌خاطر مشکلات‌مان به متهم کردن دیگران می‌پردازیم و این یعنی که اندکی حس قدرشناسی نیز در ما وجود ندارد. سرزنش هیچ‌گاه باعث بهبود یک رابطه نمی‌شود و به همین ترتیب زندگی شما را بهتر نمی‌کند. در حقیقت هر اندازه که شما بیشتر سرزنش می‌کنید، روابط‌تان بدتر می‌شود و زندگی‌تان به سوی بدتر شدن پیش خواهد رفت. چه این روابط مروبط به گذشته باشد و یا یک رابطه‌ی در جریان، در هر دو حال اگر شما نسبت به افراد دیگر احساسات بدی داشته باشید، تمرین قدرشناسی باعث رفع آن احساسات بد می‌شود. چرا می‌خواهید احساسات بدتان را نسبت به فرد دیگر از بین ببرید؟ احساسات بد نسبت به افراد دیگر زندگی شما را می‌سوزاند ولی قدرشناسی ناهنجاری‌ها را از بین می‌برد!»

«برای تمرین امروز، یک مورد مربوط به سلامتی‌تان را برگزینید که می‌خواهید افزایش یابد و حال شما می‌خواهید به طریقی ویژه از نیروی قدرشناسی برای این منظور استفاده کنید. به شرایط ایده‌آل سلامتی آن عضو بیندیشید. وقتی برای شرایط ایده‌آل هر چیزی شکرگزاری می‌کنید، شرایط ایده‌آل را برای برگشت به سوی خودتان به جریان درمی‌آورید. گاهی اوقات، هنگامی که فردی به بیماری مبتلا می‌شود، نه تنها درباره‌ی آن بسیار صحبت می‌کند، بلکه به دنبال گردآوری اطلاعات درباره‌ی نشانه‌های بد و هولناک آن می‌شود. به بیان دیگر، تمامی تمرکز خود را بر بخش منفی بیماری می‌گذارد و این در حالی است که بر اساس قانون جذب ما نمی‌توانیم به یک بیماری بگوییم که به دنبال کار خود برود درحالی که بر آن تمرکز کرده‌ایم، چرا که تمرکز بر جنبه‌ی منفی یک بیماری تنها باعث وخیم‌تر شدن آن می‌شود. حال آن که باید به طور دقیق کنشی برخلاف آن داشته باشیم و بر شرایط ایده‌آل بدن‌مان به هنگام بیماری تمرکز کنیم و فکر و ذکرمان را به آن بدهیم. قدرشناسی برای شرایط ایده‌آل هر بخش بدن ما از قدرت افکار و احساسات‌مان سود می‌برد تا در یک لحظه آن شرایط را جذب کند. یک دقیقه زمان صرف کنید تا خودتان را در شرایط ایده‌آلی قرار دهید که انتظار داشتن آن را دارید و آنگاه که بدن‌تان را آن‌گونه که می‌خواهید در ذهن خود دیدید، تصور کنید که آن را به دست آورده‌اید و به همین خاطر قدرشناسی کنید.»

«هنگامی که شما نیروی قدرشناسی را به سوی یک موقعیت منفی هدایت می‌کنید، موقعیت جدیدی ایجاد می‌شود که شرایط پیشین را از بین می‌برد. به این معنا که وقتی شما خود را به جایی برسانید که برای پول شکرگزار باشید نه آن‌که نداشتن پول را احساس کنید، شرایط جدیدی برای‌تان ایجاد می‌شود که کمبود پول را از بین می‌برد و به صورت شگفت‌انگیزی آن را با پول بیشتری جایگزین می‌کند. هر احساس بدی درباره‌ی پول، آن را از شما دورتر می‌کند و میزان پول را در زندگی‌تان کاهش می‌دهد و هر بار که این احساس را داشته باشید، مقدار پول را کمتر می‌کنید. اگر در خصوص پول احساساتی مانند حسادت، نارضایتی، نگرانی و ترس داشته باشید، هیچ‌وقت نمی‌توانید پول بیشتری به دست آورید. قانون جذب می‌گوید هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند. بنابراین اگر شما از نداشتن پول احساس نارضایتی کنید، با به دست نیاوردن پول کافی، نارضایتی‌تان بیشتر می‌شود. اگر نسبت به پولی که دریافت می‌کنید، نگران باشید، شرایطتان به سمت و سوی افزایش نگرانی تغییر جهت می‌دهد. اگر نسبت به پولی که دریافت می‌کنید بیمناک باشید، شرایطتان به جانب افزایش بیمناکی تغییر جهت خواهد داد.»

تحلیلی بر کتاب معجزه شکرگزاری‌:

کتاب معجزه شکرگزاری با نقل‌قولی زیبا از رولد دال، نویسندۀ کتاب کودکان شروع می‌شود. رولد دال می‌گوید کسانی که به جادو اعتقاد ندارند، هرگز آن را پیدا نخواهند کرد. شما چقدر به جادو اعتقاد دارید؟ آیا به قدر کافی قدردان زندگی‌تان هستید؟ شکرگزار چطور؟ فکر می‌کنید اگر قدردان‌تر باشید زندگی بهتری خواهید داشت؟ یا معتقدید قدردانی و شکرگزاری تغییری در زندگی‌تان به وجود نخواهد آورد؟ اصلاً سپاسگزاری به چه معناست؟ آیا همین که از کسی که در را برای ما باز می‌کند تشکر کنیم کافی است یا نه؟ در واقع اکثر ما اصلاً سپاس‌گزار نیستیم و حتی نمی‌دانیم قدردانی چیست! در کتاب معجزه شکرگزاری، راندا برن قدرت قدردانی، دانشی تغییردهنده را که در کتاب مقدس نیز به آن اشاره شده اما از چشم مردم دورمانده آشکار می‌کند و به ما می‌آموزد که باید شکرگزار روزهای تازه باشیم و افسردگی به‌خاطر تمام شدن تعطیلات آخر هفته بی‌معنا است.

قدرت شگفت‌انگیز زندگی با معجزۀ شکرگزاری:

همة ما وقتی کودک بودیم از کوچک‌ترین اتفاقات به هیجان می‌آمدیم و شور و شوقی وصف‌ناشدنی برای دیدن یک پروانه، قطره شبنمی روی گل‌ها و یا تماشای ستارگان در آسمان شب داشتیم. اما به ‌مرور زندگی روزمره، قدرت به شگفت درآمدن را از ما گرفت و غباری بر روح ما نشست که از دیدن این معجزات کوچک ناتوان شدیم، از آن ‌پس تنها کمبودها و ناتوانی‌ها و جای خالی‌ها بود که به چشم‌مان آمد. راندا برن در این کتاب ما را به‌ مرور دوبارة معجزات کوچک زندگی‌مان فرامی‌خواند و نشان می‌دهد چگونه قدرت قدردانی برای همین معجزات کوچک می‌تواند ما را در راه رسیدن به اهداف بزرگ‌تر و حال بهتر یاری کند. او می‌گوید سپاسگزاری یعنی همیشه به‌خاطر همۀ چیزهایی که در زندگی داریم سپاسگزار باشیم، همان لحظه‌ای که صبح از خواب بیدار می‌شویم، نان گرمی که می‌خوریم، چراغی که روشن می‌کنیم، برای شادی و زندگی باید سپاسگزار باشیم و اگر چیزی برای سپاسگزاری پیدا نمی‌کنیم این نقص از شیوة تفکر ماست. اما اشتباه  نکنید اگر تنها در روزهایی که چیزی دریافت می‌کنید، یا کسی در را به روی شما باز می‌کند تشکر می‌کنید این سپاسگزاری نیست، تصور اشتباهی که خود نویسنده تا شش سال پیش از نوشتن این کتاب داشت. متأسفانه بسیاری از مردم به‌جای اینکه اندیشه‌شان را کنترل کنند و باور داشته باشند که مستحق موفقیت و عشق هستند، باورهای منفی دربارۀ خودشان و زندگی‌شان دارند و مدام به چیزهایی مانند فقر و مشکلات فکر می‌کنند. منفی‌گرایی و قضاوت اغلب ما را در حلقه‌ای بی‌پایان از الگوهای منفی نگه می‌دارد. راندا برن در کتاب معجزه شکرگزاری و کتاب راز به ما می‌آموزد که می‌توانیم این حلقه‌ها را بشکنیم و الگوهای مثبت‌تری جایگزین آنها کنیم.

در کتاب معجزه شکرگزاری چه می‌خوانیم؟

کتاب معجزه شکرگزاری شش فصل دارد و هر فصل شامل تمرین‌های ویژه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا شکرگزاری را تمرین کنید. این کتاب نه‌تنها بهشما کمک می‌کند تا مسیر فکری‌تان را تغییر دهید، بلکه کمکتان می‌کند به رؤیاها و خواسته‌هایتان نیز برسید. کتاب معجزه شکرگزاری شما را به یک سفر 28 روزه می‌برد تا جادوی زندگی خود را دریابید و با سپاسگزاری بیشتری زندگی کنید. فرمول جادویی این کتاب بسیار ساده است:

• عمداً فکر کنید و بگویید «متشکرم».
• هر چه بیشتر بگویید متشکرم، قدردانی بیشتری احساس خواهید کرد
• هر چه بیشتر احساس قدردانی داشته باشید، فراوانی بیشتری خواهید داشت.

راندا برن در این کتاب هم شیوۀ تفکری مشابه «راز» را دنبال می‌کند. طبق قانون نیوتن «هر عملی همیشه عکس‌العملی متضاد و برابر دارد»، پس هر عمل شکرگزاری همیشه عکس‌العمل دریافتی را ایجاد می‌کند و آنچه دریافت می‌کنید همیشه برابر با میزان سپاسگزاری شما خواهد بود. این به این معنی است که خود عمل سپاسگزاری واکنش دریافت را برمی‌انگیزد! و هر چه صمیمانه‌تر و عمیق‌تر احساس سپاسگزاری داشته باشید (به‌عبارت‌دیگر، هر چه بیشتر سپاسگزاری کنید) نعمت‌های بیشتری دریافت خواهید کرد. پس اگر در یکی از جنبه‌های زندگی از جمله سلامت، ثروت، روابط و ... دچار مشکل هستید به این دلیل است که شکرگزاری نمی‌کنید. وقتی شکرگزار نباشید نمی‌توانید بیشتر از آنچه که دارید دریافت کنید. کتاب معجزه شکرگزاری گرچه کتاب مستقلی است و خواندن آن به‌تنهایی کافی است اما می‌توان آن را به‌نوعی تمرینات کتاب راز دانست. یکی از اولین موضوعاتی که راندا برن به آن می‌پردازد این است که این تفکرات منفی از کجا می‌آیند؟ او می‌گوید که این موضوعات در ناخودآگاه ما هستند که در دوران کودکی در ما شکل‌گرفته است. بزرگ‌ترین راز شکرگزاری یک کلمۀ ساده است. بگویید متشکرم و واقعاً متشکر باشید. آن‌وقت به‌ مرور احساسات رنج، کمبود، ناامیدی، عصبانیت، رنجش یا قضاوت محو خواهند شود و آگاهی شما رشد خواهد کرد.

بخش دوم کتاب معجزه شکرگزاری

نویسنده در بخش دوم کتاب معجزه شکرگزاری می‌گوید همیشه باید حس قدردانی داشته باشیم. چیزهای بیشتر نصیب کسانی می‌شود که قدردان باشند و آن کسانی که هیچ‌وقت قدردان نیستند حتی چیزهایی که به آنان عطا شده است را نیز از دست خواهند داد. به اعتقاد نویسنده قدردانی از طریق قانونی جهانی‌ کار می‌کند که کل زندگی‌تان در کنترلش است. نویسنده می‌گوید که اگر قدردانی را به زندگی‌ و درون‌تان بیاورید و آن‌وقت جادو را به زندگی‌تان آورده‌اید. نویسنده اعتقاد دارد که قدردانی می‌تواند روابطتان را تبدیل به روابطی شاد و معنادار کند. شما همین الان هم می‌توانید تشخیص دهید که در واقع چقدر از شکرگزاری در زندگی‌تان بهره برده‌اید. فقط کافی‌ست نگاهی به عرصه‌های اصلی زندگی‌تان مثل پول، سلامتی، شادی، شغل، خانه و روابطتان بیندازید. عرصه‌هایی از زندگی‌تان که غنی و خارق‌العاده‌اند در واقع همان عرصه‌هایی هستند که در آن شکرگزار بوده‌اید و نتیجه‌اش را دیده‌اید. در ادامه نویسنده داستان زندگی خود را روایت می‌کند. او می‌گوید که قبلاً به معجزه شکرگزاری پی نبرده بود و از قدردانی و قدرت آن بی‌خبر بود. او می‌گوید اگر کسی شش سال پیش از او می‌پرسید که آیا فرد شکرگزاری است جواب او قطعاً بله بود، اما نویسنده نیز مثل بسیاری از ما فکر می‌کرد زمانی که به نعمت و موفقیتی برسد باید شکرگزاری کند اما واقعیت چیز دیگری است. راندا برن معتقد است ما حتی باید برای نور خورشید و خود زندگی شکرگزار باشیم تا بتوانیم به معجزه‌ شکرگزاری برسیم.

تمرین‌های 28 روزۀ کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری 28 تمرین برای 28 روز دارد. با این کتاب، به مدت 28 روز، در تمرین شکرگزاری متفاوتی شرکت خواهید کرد که شامل سپاس‌گزاری و آمیختن همۀ جهات زندگی شما با جادوی شکرگزاری است. تمرین‌ها در همۀ جنبه‌ها هستند. مثلاً یکی از تمرین‌ها سپاسگزاری برای روابط است و دیگری سپاسگزاری برای سلامتی. کتاب معجزه شکرگزاری به‌گونه‌ای تنظیم شده است که به همۀ این ابعاد بپردازد و همۀ جهات زندگی‌تان را با شادی پر کند. ما به شما توصیه می‌کنیم که کتاب معجزۀ شکرگزاری را حداقل طی 28 روز، یعنی یک ماه بخوانید چون تمرین‌های کتاب شکرگزاری به صورت روزانه نوشته شده است و برای تأثیرگذاری کامل باید تمرین‌ها را به‌صورت مداوم انجام دهید و نه این‌که همۀ آن‌ها را به‌خاطر بسپارید و در انتها طی چند روز به‌آنها بپردازید. فقط مراقب باشید، چراکه اگر یک روز از تمرین بیست و هشت‌ روزۀ کتاب معجزه شکرگزاری را فراموش کنید، باید تمرین‌تان را به سه روز قبل برگردانید.

فهرست مطالب کتاب معجزه شکرگزاری

• قسمت اول: بدین‌سان، تو افتخار تمامی دنیا را به دست خواهی آورد.
• روز اول: مواهب‌تان را بشمارید
• روز دوم: فکر سازنده
• روز سوم: روابط صمیمانه
• روز چهارم: سلامتی، هدیه‌ی زندگی
• روز پنجم: ثروت، پاداش شکرگزاری
• روز ششم: راز پیشرفت کارها
• روز هفتم: راه‌های خروج از منفی بودن
• روز هشتم: آمیزه‌های انرژی مثبت
• روز نهم: پول‌رُبا
• روز دهم: انرژی مثبت همچون گرد و غبار همه را فرا می‌گیرد.
• روز یازدهم: یک صبح فرحبخش
• روز دوازدهم: انسان‌های توانمندی که تغییری ایجاد کرده‌اند.
• روز سیزدهم: تمامی آرزوهاتان را به واقعیت تبدیل کنید.
• روز چهاردهم: یک روز بانشاط داشته باشید.
• روز پانزدهم: روابطتان را به‌گونه‌ای معجزه‌آسا بهبود بخشید.

اگر از خواندن کتاب معجزۀ شکرگزاری لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

نیایش و شکرگزاری در فرهنگ، ادب و آیین ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. شاعر پرآوازۀ ایرانی، مولانا در دفتر اول مثنوی معنوی خود آورده است: 
شکر نعمت نعمتت افزون کند         کفر؛ نعمت از کفت بیرون کند

شاعر ایرانی در این بیت به والاترین شکل بر اهمیت شکرگزاری تاکید کرده است. در ادبیات کهن پارسی کمتر اثری را می‌توان یافت که در مدح و ستایش خداوند و شکرگزاری از نعماتش سخنی نگفته باشد. این که در غرب هم کتابی با موضوع شکرگزاری از اقبال خوبی برخوردار شده است نشان از اهمیت جهانی این موضوع دارد. کتاب معجزه شکرگزاری نه‌تنها بسیار روان است بلکه به‌خاطر محتوای معنوی‌اش به زبانی سخن می‌گوید که هرکسی با هر سطحی از دانش بتواند از خواندن آن لذت ببرد. اگر از خواندن کتاب معجزۀ شکرگزاری لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب‌های زیر را نیز بخوانید.

کتاب راز  اثر دیگری از راندا برن است. او کتاب راز را مبتنی بر باور شبه علمی قانون جذب نوشت و مدعی است که افکار می‌توانند مستقیماً دنیای خارج را تغییر دهند. او در این کتاب تمام راه‌ها و مسیرهای فرعی و میان‌برهای ساده برای ساختن ذهن را به علاقه‌مندان معرفی کرده است.

کتاب قدرت اثر دیگری از راندا برن است. در این کتاب متوجه خواهید شد که تنها به یک چیز برای تغییر روابط، پول، سلامتی، شادی و موفقیت در زندگی نیاز دارید. راندا برن در این کتاب نشان می‌دهد سلامتی کامل، روابط درست، شغل مورد علاقه و زندگی‌ای پر از شادی همگی از قدرت می‌آیند و این قدرت در واقع درون شما است.

اثر مرکب پرفروش‌ترین کتاب دارن هاردی، نویسندۀ مشهور کتاب‌های خودیاری است. او در این کتاب شما را با یک فرمول آشنا می‌کند و بر تأثیرات مهم و بلندمدت مداومت در کنش‌های روزمره برای دست‌یابی به اهداف بلندمدت نیز می‌پردازد. او در این کتاب نشان می‌دهد چگونه با عادت‌های روزمره و کوچک زندگی‌تان را تغییر دهید.

دربارۀ راندا برن‌: نویسنده و کارگردان استرالیایی

تصویری از راندا برن نویسنده کتاب های راز و معجزۀ شکرگزاری

راندا برن در سال 1951 در ملبورن استرالیا به دنیا آمد. او نویسنده و کارگردان استرالیایی است که تجربیاتش در زندگی او را به‌سوی کشف قانون جذب سوق داد. او نویسندۀ مجموعه کتاب‌های راز است که هرکدام با نامی مجزا به چاپ رسیده‌اند ولی معنا و مفهوم کلی آنها در ادامۀ یکدیگر است. او  دو فرزند به نام‌های هایلی و اسکای دارد. در سال 2004 راندا پدرش را از دست داد و بعد از آن دچار بیماری افسردگی شد. او مدت‌ها درگیر این بیماری بود تا اینکه بالاخره به اصرار دخترش هیلی، کتاب علم ثروت (1910) نوشتۀ والاس دی واتلز را خواند. او پس از مطالعۀ این کتاب خود به نوشتن کتاب روی آورد و آن زمان بود که قانون جذب و تفکر مثبت را کشف کرد و خودش اولین نفری شد که زندگی‌اش تحت‌تأثیر این قانون و شکرگزاری متحول شد. هنگام خواندن کتاب‌های راندا، ما به درون تجربیات زندگی پرفرازونشیب او فرو می‌رویم و دربارۀ کشفیات و تجربیات او می‌آموزیم. راندا برن در دهه‌های جوانی زندگی‌اش به‌عنوان تهیه‌کنندۀ رادیو کار می‌کرد و بعداً به تلویزیون روی آورد. او در طول زندگی حرفه‌ای‌اش چندین برنامۀ تلویزیونی تولید کرده که فیلم راز (تولید سال 2006) نیز یکی از آن‌هاست. او تا حالا چندین کتاب نوشته و در کشورهای مختلف دربارۀ کتاب‌هایش سخنرانی‌های مختلفی ارائه می‌کند. او همچنین تهیه‌کنندۀ فیلم The Secret: Dare to Dream  (2020) است که بر اساس کتاب راز او تولید شده. در این فیلم کیتی هلمز، جاش لوکاس و جری اوکانل به ایفای نقش پرداخته‌اند. راندا برن در سال 2007 از سوی مجلۀ تایم به‌عنوان تأثیرگذارترین فرد دنیا معرفی شد.

دربارۀ وامق عسکری: مترجم کتاب معجزه شکرگزاری

وامق عسکری مترجم کتاب معجزۀ شکرگزاری فارغ‌التحصیل مقطع دکترای دانشگاه فنیکس است. مطالعاتش را به صورت حرفه‌ای در مورد موفقیت فردی و روش‌های رسیدن به آن ادامه داده است. از بین اساتید این علم، بیشترین تمرکز را بر نوشته‌های دکتر ناپلئون هیل داشته است. خیلی زود دوره‌های آموزشی آنلاینش را برای علاقه‌مندان به مدیریت اجرایی تجاری راه‌اندازی کرد تا روش‌های علمی موفقیت و ثروتمندشدن را به دیگران یاد دهد. وامق عسکری به مدت 5 سال شاگرد باب پراکتر بوده و خودش نیز کتاب‌های زیادی را نوشته است. نشر صدای معاصر کتاب معجزۀ شکرگزاری را با ترجمۀ وامق عسکری به چاپ رسانده است.

تصویری از مترجم کتاب معجزه شکرگزاری نشر صدای معاصر

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (9)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • نورمحمد خبوصی
    • پاسخ به نظر

    کتاب خوبیه برای تغیر دیدتون نسبت زندگی

  • تصویر کاربر

    • میترا صلحی
    • پاسخ به نظر

    من این کتاب رو از یک انتشارات دیگه خوندم خیلی دوستش دارم،و از خوندنش لذت بردم

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    این کتاب یک چله نشینی شکر گزاری است. و به شدت باعث آرامش میشود

  • 1
  • 2
  • 3

بریده ای از کتاب (4)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 0

    ”وقتی صبح‌ها از خواب برمی‌خیزید؛ به دلیل روشنایی روز از خداوند سپاس‌گزاری کنید، به دلیل بهره‌مندبودن از نعمت زندگی و همه‌ی توانایی‌های بی‌نظیرتان از خداوند سپاس‌گزاری کنید. به دلیل غذایی که برای خوردن دارید یا شادی ناشی از زنده‌بودنتان از خداوند سپاس‌گزاری کنید. “

  • تصویر کاربر

    • فائزه قربانی
    • 0

    ”و چنین بود که پروردگارتان اعلام فرمود، اگر شکر کنید، بر نعمت شما می‌افزایم و، اگر کفران بورزید، بدانید که عذاب من سخت و سنگین است. “

  • تصویر کاربر

    • فائزه قربانی
    • 1

    حضرت محمد (ص) فرمود ”سپاس‌گزاری از خداوند به دلیل بهره‌مندبودن از نعمت‌هایی فراوان در زندگی درحقیقت بهترین تضمین است برای این‌که بهره‌مندبودن از این نعمت‌های بیکران در آینده نیز در زندگی شما ادامه خواهد یافت. “

  • 1
  • 2
عیدی