هنر بینش و انگیزه فردی

(18)
نویسنده:

850,000ریال

765,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3944

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هنر بینش و انگیزه فردی

انتشارات ذهن آویز منتشر کرد:
شاید شما هم مانند من بوده اید یعنی که نمی دانسته اید با زندگی خود چه باید بکنید.من اگر هم جواب این سوال را پیدا میکردم... نمیدانستم چگونه باید آنرا علمی کنم.من واقعا میخواستم که موفق موثر محترم و در امنیت کامل باشم و اوضاع باشم و اوضاع مالی خوبی داشته باشم.ولی نمیدانستم چگونه. قوانین معمول رسیدن به موارد فوق مانند تحصیلات عالی تجارت خانوادگی یا مشاوره درباره کار در مورد من صدق نمیکرد.خوشبختانه من با افرادی حشر و نشر پیدا کردم که گزینه های دیگری را پیش پای من گذاشتند.من خوشبخت بودم که بالا خره به حرف آنها گوش دادم. نتایج این کار فوقالعاده بود. مجبور بودم که این اطلاعات را به شکلهای مختلفی بشنوم.آنقدر شنیدم تا بالاخره متوجه موضوع شدم.شرط میبندم وقتی شما هم در جریان این رازها قرار بگیرید آنها را درک خواهید کرد ...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی اثر ریچارد بروک

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی از سایت گودریدز امتیاز 4 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی از سایت آمازون امتیاز 4.6 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی:

کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی اثر ریچارد بروک نویسنده و مدیرعامل شرکت آکسی فرِش است. این کتاب در سال 2006 منتشر شد و نویسنده در این کتاب با گفتن داستان زندگی خود، افکار و پستی بلندی‌های زندگی‌اش سعی دارد به خواننده نشان دهد که چطور می‌توان با تغییرات بزرگ و مهم به موفقیت رسید.

واکنش‌های جهانی به کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی:

«زمانی که دکتر نورمن وینسنت پیل فوت کرد، غیبت انسان بزرگی را احساس کردم. ولی چند لحظه‌ای از خواندن این کتاب نگذشته بود که فهمیدم بالاخره جانشینی برای دکتر پیل پیدا شده است. این کتاب روی میز من خواهد ماند تا هر گاه احساس کردم به‌سوی بدبختی سوق داده می‌شوم، از آن بهره ببرم. به‌نظر بنده این کتاب باید در هر مؤسسه‌ای در آمریکا تدریس شود.» -مارک یانل، نویسنده

«در اقتصاد پرشتاب امروزی باید با سرعت زیادی حرکت کنیم. این کتاب، چنین کاری را با لذت و تأثیر همه جانبه آموزش می‌دهد.» -مارک ویکتور هنسن، نویسنده

«بینش، شالوده و اساس هر دستاوردی است. به نظر من کتاب ریچارد بروک بسیار شفاف، جذاب، کامل، سریع‌الاستفاده و زود بازده است.» -جان میلن فاگ، نویسندۀ کتاب‌های بزرگ‌ترین بازاریاب شبکه‌ای دنیا

«من عاشق این کتابم! ریچارد بروک در این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه از راه قدرت بینش فردی، سرنوشت و رسالت خود را رقم بزنیم. هنگامی که خواندن این کتاب را به اتمام برسانید -بدون توجه به اینکه چه کسی هستید و چه می‌کنید- بی‌شک یک هنرمند شده‌اید. و شاهکاری که خلق خواهید کرد، زندگی خودتان است. این کتابی است که لزوماً باید خوانده شود.» -سندی الزبرگ، مربی و نویسندۀ مشهور

چرا باید کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی را بخوانیم؟

شاید شما هم مانند نویسنده ندانید که می‌خواهید با زندگی خود چه کار کنید و یا شاید حتی اگر جواب این سؤال را پیدا کرده باشید ندانید چگونه باید آن را عملی کنید. اگر با خودتان عهد بسته‌اید که به موفقیت‌های فوق‌العاده برسید این کتاب منبعی بسیار عالی برای شما خواهد بود و بهتر است آن را کنار خود داشته باشید. اطلاعات زیادی در مورد بینش و انگیزۀ شخصی می‌توان در این کتاب یافت. ریچارد بروک می‌تواند یکی از بهترین الگوهای زندگی شما شود.

جملات درخشانی از کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی:

«شخصیت همه‌ی ما در طول دوران رشد، شکل می‌گیرد. شروع این دوران به پیش از تولد باز می‌گردد و معمولاً تا 5 سالگی ادامه پیدا می‌کند و در کودکانی که رشد آنها از نظر احساسی کندتر است کمی بیشتر طول می‌کشد. در این دوران تمایل داریم به جای آنکه اتفاقات پیش‌آمده را تحلیل کنیم، «به این نتیجه برسیم» که چه شخصیتی داریم. من نیز مانند میلیونها بچه‌ی هم سن و سال خود، شخصیت خود را طوری شکل داده بودم تا از پس زندگی‌ای که درک کرده بودم برآیم. من نظام باورهای خود را بر اساس شرایط احمقانه و روزمره‌ای که به‌ندرت هم پیش می‌آمد بنا نهاده و رفتار خود را منطبق با آن درپیش گرفته بودم. براساس نظام باورهایم، برنده بودن، کار سختی بود؛ -خودباوری من ضعیف بود و به عدم پذیرش خود توسط دیگران باور داشتم. - و به‌خاطر آن عینکهای آفتابی، یک دروغگوی تمام‌عیار شناخته شده بودم. نمی‌دانم از کجا تصمیم گرفته بودم که آن کارها را انجام دهم. نکته اینجا این بود که تفسیر خلاق دوران کودکی من درباره‌ی آن شرایط، برای من به واقعیت تبدیل شده بود. واقعیتی که می‌توانست تا آخر عمرم ادامه داشته باشد.»

«من، تغییر کردم. افکارم را عوض کردم. افرادی که به آنها توجه می‌کردم را عوض کردم. ذهنم را عوض کردم. عادتهایم را عوض کردم. رفتارم را عوض کردم. لباسهایم را عوض کردم. نظرم را درباره‌ی خودم و شما عوض کردم. آنچه می‌خواندم، یا در تلویزیون تماشا می‌کردم و آنچه گوش می‌دادم را عوض کردم. آن نتیجه‌گیریهای عمیقی را که درباره‌ی شخصیت خود و آنکه می‌خواستم بشوم کرده بودم، آنها را هم عوض کردم. این، کارِ آسانی نبود ولی تصمیم به انجام آن به‌همان سادگی گرفتن تصمیماتی بود که قبلاً اتخاذ می‌کردم. فقط به این نتیجه رسیدم که تغییر کنم و کارهای متفاوتی انجام دهم و بارها و بارها به گرفتن تصمیمات جدید ادامه دادم تا زمانی که ملکه‌ی ذهنم شد و برایم جا افتاد. بعد از آن فقط به راهم ادامه دادم. تغییر برای همه‌ی ما ممکن است. شاید حرفهای احمقانه و خرافه‌هایی درباره‌ی اینکه انسان نمی‌تواند خود را تغییر دهد شنیده باشید... ولی فقط گذشته خود را بررسی کنید: یا قبلاً تغییر کرده‌اید؟ و اگر پاسختان مثبت است، چه رویدادها یا بینش‌هایی، باروها و رفتار شما را تغییر دادند؟»

«آیا زمانی که اولین اتومبیل خود را خریدید به‌یاد دارید؟ حال خود را در هفته‌ها، ساعات و لحظه‌های قبل از خرید اتومبیل به‌خاطر بیاورید... دورانی که می‌دانستید به‌زودی به اتومبیل خود خواهید رسید ولی هنوز برای دست‌یابی به پول کافی، تلاش می‌کردید. آیا انتظار شدید خود را به‌یاد می‌آورید؟ این احساسات و هیجانات، پایه‌ی تعریف من از موفقیت را تشکیل می‌دهند. آیا به‌یاد دارید که به خودتان و دیگران قول داده بودید که هرگز خطی به اتومبیلتان نیندازید و با آن خوش رفتاری کنید؟ بله... و پس از آنکه اتومبیل خود را خریدید چه اتفاقی افتاد؟ آیا همچنین به‌یاد می‌آورید که این هیجانات به‌مرور ناپدید شدند؟ در مورد من که چند هفته بیشتر طول نکشید که با اتومبیل خود در گل و لای راندم و حسابی کثیفش کردم. دست‌یابی به نتیجه – به خودی خود- یک لذت کوتاه مدت است. عصاره‌ی زندگی یعنی اینکه عاشقِ پی‌گیری رویاهای خود باشید... همیشه دست شما برای گرفتن آنها دراز باشد... همیشه در شتاب باشید... و همیشه بهترین‌ها را انتظار داشته باشید.»

تحلیلی بر کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی‌:

چند بار دردناک‌ترین لحظات زندگی خود را بارها و بارها در ذهن مرور کرده‌اید؟ آیا این خودگویی‌های منفی و نشخوارهای ذهنی منفی خودتان را باور می‌کنید؟ آیا فکر می‌کنید موفقیت تنها درِ خانۀ افراد خوش‌شانس، تحصیل‌کرده یا پولدار را می‌زند؟ ریچارد بروک نویسندۀ کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی قبل از تبدیل شدن به یک مولتی میلیونر یک فرد عادی مثل همۀ مردم بود. او افکار منفی خود را باور داشت و به آن‌ها دامن می‌زد اما پس از مدتی توانست با تغییر، زندگی خود را دگرگون کند و با تعریف کردن عقاید و داستان زندگی خود در این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید خودتان را تغییر دهید. کتاب مختصر و خواندنی بینش و انگیزه‌ی فردی، کتابی برای آموختن تغییر است. ریچارد بروک در این راهنمای گام‌ به گام با در هم آمیختن تجربه‌ها، نقل قولِ افراد موفق، نمودارها و فهرست‌های مختلف به خواننده کمک می‌کند تا به تغییر شخصی، انگیزه و بینش برسند. با این فرض که ما سرنوشت خود را با تغییر باورهای اصلی خود می‌سازیم، باورهایی که البته از تولد تا پنج‌سالگی جذب کرده‌ایم، بروک به ما نشان می‌دهد که چگونه فیلمنامۀ خود را بر اساس انگیزۀ شخصی، شوق، شجاعت، پشتکار و خلاقیت بنویسیم و سپس چگونه روزانه پیشرفت خود را در دستیابی به شخصیتی که می‌خواهیم داشته باشیم بررسی کنیم.

فهرست مطالب کتاب بینش و انگیزه‌ی فردی

• دربارۀ نویسنده
• پیشگفتار
• داستان من
• راز شماره‌ی یک موفقیت: انگیزه‌ی فردی
• مرور فیلمنامه
• رویاها
• فیلم زندگی شما، واقعی است
• هنر نتیجه‌گیری: آسایش یا تعهد
• فیلمنامه‌ی جدید
• شما کیستید؟ یک بازیگر با نقشی کوچک؟
• شروع فیلمبرداری
• فیلم زندگی شما 
• موفقیت
• نکات الهام‌بخش
• از همین مترجم

اگر از خواندن کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی لذت بردید، از خواندن کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

با کتاب هنر بینش و انگیزه‌ی فردی یاد می‌گیرید که چطور مانند یک فرد موفق فکر کنید و یک چشم‌انداز ذهنی و عملی ایجاد کنید و آن‌ها را در رسیدن به ارزش‌های اصلی و هدف زندگی خود به کار بگیرید. راهنمای گام به گام ریچارد بروک در این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور باید محدودیت‌ها را بشکنید و چشم‌انداز خود را ایجاد کنید. روش‌های بروک در این کتاب، به شما دیدی واضح و قدرتمند می‌دهد تا بتوانید قدرتمندانه در زندگی به پیش بروید. اگر دوست دارید کتاب‌های دیگری با همین سبک و سیاق بخوانید کتاب زیر را نیز مطالعه کنید.

چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید اثر جان گری روان‌درمانگر و نویسندۀ کتاب پرفروش «مردان مریخی زنان ونوسی» است. جان گری در این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور با پنج گام ساده به شادی، اعتماد به نفس و در نتیجه موفقیت در همۀ جنبه‌های زندگی خود برسید.

دربارۀ ریچارد بروک‌: مولتی میلیونر و مدیرعامل موفق

هنر بینش و انگیزه‌ی فردی

ریچارد بلیس بروک، رئیس شرکت آکسی فرِش است و بیش از بیست سال به آموزش و تعلیم و تربیت راهبران بسیاری، از محصلین دبیرستانی گرفته تا مولتی‌میلیونرهای صاحب‌کار، مشغول بوده است. ریچارد کارگاه‌ها و دوره‌های راهبری و رشد فردی بسیاری برگزار کرده است و صدها تن از رهبران نوین توانسته‌اند فواید جدیدی در گوش دادن، راهبری، داشتن شهامت، برقراری روابط با دیگران، سخنرانی در ملاء‌عام و روح کار گروهی را با کمک او کشف کنند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی