نازنین و بوبوک (جیبی)

(32)

500,000ریال

450,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2839

علاقه مندان به این کتاب
35

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نازنین و بوبوک

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
این کتاب شامل 10 داستان کوتاه از داستان های کتاب یادداشت های روزانه ی یک نویسنده به علاوه ی داستان کوتاه مستقلی به نام بوبوک است. نویسنده در داستان (بوبوک) به گورستانی می رود و آن قدر با مردگان نزدیک می شود که گفتگوی آن ها را از درون قبرها می شنود و با بازگو کردن این گفت و شنودها، مخاطب را به تفکر وا می دارد.
نویسنده ی مشهور و تاثیرگذار اهل روسیه بود. ویژگی منحصر به فرد آثار وی روانکاوی و بررسی زوایای روانی شخصیت های داستان است. سورئالیستها مانیفست خود را بر اساس نوشته های داستایوسکی ارائه کرده اند.
اکثر داستان های وی همچون شخصیت خودش سرگذشت قهرمانی است عصیان زده، بیمار و روان پریش. او ابتدا برای امرار معاش به کار ترجمه پرداخت و آثاری چون اورژنی گرانده اثر بالزاک و دون کارلوس اثر فریدریش شیلر را ترجمه کرد. بعدها و بخصوص پس از پشت سر گذاشتن تجربه ی تبعید در سیبری آثاری نوشت که تقریبا به تمامی زبان های جهان ترجمه شده است و الهام بخش بزرگترین نویسندگان و متفکران پس از او بوده است.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه بلوچ زاده
    • پاسخ به نظر

    اگر طرفدارسبک دایتایوسفکی باشید خیلییی عالیه 🤗💙☺️🥰💟

  • تصویر کاربر

    • زهرا عربزاده
    • پاسخ به نظر

    یکی دیگه از اون روایت های عشق های مالیخولیایی خاص داستایفسکی که برای طرفداراش کیفه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی