هیاهوی زمان

(29)
نویسنده:

1,300,000ریال

1,170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2261

علاقه مندان به این کتاب
40

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هیاهوی زمان

انتشارات ماهی منتشر کرد:
دمیتری شاستاکوویچ، آهنگساز بزرگ روس، در سال 1936 فقط سی سال داشت. او در همین سال، در سال‌های آغازین تصفیه‌های استالین، اپرای تازه‌ای با نام لیدی مکبث ناحیه‌ی متسنسک نوشته بود که تحسین فراوانی برانگیخته بود و استالین را واداشته بود تا به دیدن این اپرا برود. اما استالین و دیگر مقامات حکومتی هیچ از این اپرا خوششان نیامد. فردای آن روز پراودا مقاله‌ای در مذمت موسیقی شاستاکوویچ منتشر کرد؛ اتفاقی که برای او حکم زنگ خطر را داشت. از آن پس شاستاکوویچ در هراس به زندگی‌اش ادامه داد. هیاهوی زمان تازه‌ترین رمان جولین بارنز است. او این رمان را بر اساس زندگی دمیتری شاستاکوویچ و رابطه‌اش با حکومت شوروی در دوران استالین و خروشچف نوشته است. جولین بارنز در سال 2011 برای رمان درک یک پایان برنده جایزه بوکر شد.
جولیان پاتریک بارنز، نویسنده و منتقد ادبی انگلیسی، در 19 ژانویه سال 1946 در خانواده‌ای فرهنگی به دنیا آمد و در سال 1968 از کالج مگدالن آکسفرد فارغ‌التحصیل شد. به مدت سه سال فرهنگ‌نویس واژه‌نامه‌ی انگلیسی آکسفرد بود و بعد از آن در نیواستیتسمن و آبزرور نقد می‌نوشت. او دلبسته‌ی ادبیات فرانسه و شیفته‌ی فلوبر است. در سال 2011 رمانش با نام درک یک پایان برنده جایزه‌ی ادبی من بوکر شد. در همین سال جایزه‌ی ادبی دیوید کوهن را به پاس یک عمر فعالیت و دستاورد ادبی دریافت کرد. سه کتاب دیگرش هم پیش از آن نامزد جایزه من بوکر شده بودند: طوطی فلوبر (1984)، انگلیس، انگلیس (1998) و آرتور و جرج (2005). او همچنین با نام مستعار دن کاوانا چندین رمان جنایی نوشته است. بارنز، جز رمان، چندین مجموعه مقاله و داستان کوتاه هم منتشر کرده است. از جمله دیگر آثار او می‌توان به دیار مترو، قبل از آشنایی او با من، درباره‌اش حرف بزنیم، عبور از کانال، چیزی برای ترسیدن وجود ندارد و هیاهوی زمان اشاره کرد.
سپاس ریوندی متولد سال 1367 در تهران است. او پس از آن که از هنرستان موسیقی فارغ‌التحصیل شد، در دانشگاه تهران به تحصیل در رشته‌ی موسیقی کلاسیک پرداخت و بعد از اخذ مدرک کارشناسی تحصیلات خود را در رشته‌ی فلسفه‌ی هنر در دانشگاه هنر ادامه داد. او به زبان‌های آلمانی و انگلیسی آشنایی دارد و کار ترجمه را اوایل دهه‌ی 1390 آغاز کرده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی