کفش باز

(24)
نویسنده:

1,490,000ریال

1,043,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1836

علاقه مندان به این کتاب
21

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفش باز

انتشارات بهار سبز منتشر کرد: «کفش باز یک داستان خارق‌العاده آمریکایی در رابطه با نوآوری، استقامت، مهارت و قدرت سحرآمیز تعدادی شخصیت عجیب و غریب است که گرد هم آمده و نایکی را می‌سازند. به نتیجه رسیدن این کار چیزی شبیه به یک معجزه بوده است؛ چرا که بر حسب آن‌چه من از این کتاب استنباط کردم، هرچند ما ملتی هستیم که کسب و کار آزاد را تحسین می‌کنیم اما به همان اندازه هم سنگ جلوی پایشان می‌اندازیم . آموزه‌هایی که فیل نایت درباره کارآفرینی و موانع موجود بر سر راه کسی که می‌خواهد چیز جدیدی را خلق کند به ما می‌دهد بسیار نفیس است.» آبراهام ورگیز، نویسنده پرفروش کتاب نیویورک تایمز با نام «برش سنگ» «من فیل نایت را از کودکی می‌شناسم، اما زمانی که این کتاب زیبا، شگفت‌انگیز و عمیق را خواندم پی‌بردم که او را اصلا نمی‌شناخته‌ام، یکی را هم همین‌طور. همیشه آن محصولات را با افتخار پوشیده‌ام اما هرگز نمی‌دانستم که پشت هریک از آن لوگوها، چه داستان‌های فوق‌العاده‌ای از نوآوری، بقا و پیروزی خوابیده است. کتابی کاملا صریح، سرگرم کننده، مهیج و ادیبانه، این کتاب برای کسانی که عاشق ورزش هستند یک زندگی‌نامه محسوب می‌شود اما از آن بهتر، زندگی‌نامه‌ای‌ست برای شیفتگان زندگی‌نامه‌ها.« آندره آغاسی، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز با نام «آشکار» «کفش‌باز روایتی از سفر یک قهرمان بی‌نظیر است؛ حکایتی حماسی از ایمان، عزم راسخ، تعالی، شکست، پیروزی، عشق و دانشی ارزشمند، پیدایش نایکی چیزی کمتر از یک معجزه نیست. من خواندن کتاب را با حالتی حیرت زده و متاثر تمام کردم و به خاطر تمام تجربه‌هایی که فرا گرفتم بسیار قدر دان بودم.» لیزا جنوا، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز با نام‌های «هنوزآلیس» و «دورن ابرینز» «اثری حماسی، جذاب و متاثر کننده که آموزه‌های بسیاری در رابطه با خلاقیت و نوآوری دارد. فیل نایت ما را به دوران پیدایش لوگوی نایکی می‌برد. از این‌که چگونه کارکنانی عجیب و غریب اما با استعداد را دور هم جمع می‌کند و چطور همه آن‌ها برای ساختن چیزی منحصر به فرد و ساختار شکن با هم متحد می‌شوند و تلاش می‌کنند. داستانی الهام بخش برای تمام کسانی که رویای غیر معمول در سر می‌پرورانند.» مایکل اسپنس، اقتصاددان و برنده جایزه نوبل فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    کتاب زندگینامه بنیان گذار کفش نایک است که از زمان فارغ التحصیلی در رویای کفش بود. او از تمام فراز و نشیب ها و چالش هایی که سیستم های بانکی و یا گمرک در زمان او بر سر راه کار آفرینان در امریکا قرار داده بودند به وضوح صحبت می کنه. این کتاب می تونه الهام بخش افراد کار آفرین باشه و فیل نایت به آنها می گوید که با وجود سختی راه هرگز از رویای خود دست نکشیده است.

  • تصویر کاربر

    • ادیبه کریمی
    • پاسخ به نظر

    جزو بهترین کتاب هاییه که خوندم. نگارش بامزه و شیرینی داره و روند داستانیش پرکششه. از دیدگاه کارآفرینی هم خیلی مفید و الهام بخشه.

بریده ای از کتاب (2)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه علی محمدی
    • 0

    ضرب‌المثلی قدیمی میگفتاگر کالاها از مرزها عبور نکنند،سربازان عبور خواهند کرد. با وجود این من کسی بودم که تجارت را جنگ بدون گلوله میخواندم.تجارت مسیری برای همزیستی و همکاری‌ست. صلح و رونق و شکوفایی بهمراه دارد. صلح با رونق مستحکم تر می‌شود.

  • تصویر کاربر

    • فاطمه علی محمدی
    • 0

    هیچ وقت شاهد چنان مسابقه‌ای نبودم ،انگار خودم در مسابقه شرکت کرده بودم.چون تا چند روز بعد ماهیچه‌های پشت رانم درد میکرد.به این نتیجه رسیدم که ورزش یعنی این و ورزش چنین قدرتی دارد که به همه فرصت دهد به نوعی زندگی دیگران را تجربه کنند ودر شکست‌ها و پیروزی‌هایشان سهیم شوند.

عیدی