بهترین سال زندگی تو (شومیز)

(31)
نویسنده:

1,650,000ریال

1,155,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3304

علاقه مندان به این کتاب
34

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
8

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بهترین سال زندگی تو

انتشارات نگاه نوین منتشر کرد:
در این کتاب، نشان‌تان می‌دهم که چگونه در چند ماه به چیزی برسید که بقیه در کل زندگی به آن می‌رسند. اگر انگیزه و شور فراوان برای دوباره طراحی کردن آینده‌تان دارید. این کتاب برای شماست. هروقت از من درباه‌ی مهارت شماره‌ی یک برای رسیدن به موفقیت می‌پرسند؛ فوری جواب می‌ده: توانایی برای مشخص کردن، پی‌گیری کردن و رسیدن به هدف‌های بزرگ. این کتاب را دنبال کنید تا شما هم با این فرمول، به سمت واقعیت رساندن رویاهای بزرگ، میل‌ها و اهداف هیجان انگیز‌تان حرکت کنید . خوش آمدید. وقتی خواندن این کتاب را شروع کنید، زندگی، دیگر هیچ‌وقت مثل قبل نخواهد شد؛ با من همراه شوید. بهترین سال زندگی‌تان مبارک! دارن هاردی
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب بهترین سال زندگی تو از سایت گودریدز امتیاز 4.1 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب بهترین سال زندگی تو از سایت آمازون امتیاز 4.6 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب بهترین سال زندگی تو:

دارن هاردی سخنران و نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز و ناشر مجلۀ ساکسس (موفقیت) است. او با خلق آثاری همچون «اثر مرکب» و «قطار کارآفرینی» به یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز تبدیل شد. کتاب بهترین سال زندگی تو از دارن هاردی در سال 2010 منتشر شد. او در این کتاب فرآیند طراحی هدف‌گذاری و نوشتن برنامۀ سالیانه برای رسیدن به اهداف را به شما یاد می‌دهد و به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توانید از بسیاری از مردم جلو بیفتید و چگونه در طی چند ماه به چیزی برسید که بقیه در کل زندگی‌شان هم شاید به آن نرسند.

چرا باید کتاب بهترین سال زندگی تو را بخوانیم؟

اگر انگیزه‌های بزرگ دارید و می‌خواهید کار ارزشمندی در زندگی‌تان انجام دهید، اگر دوست دارید کاری عالی با زندگی‌تان بکنید، به چیزهای بیشتری دست یابید و از زندگی معمولی بالاتر بروید و به رؤیاهایی به ظاهر غیرواقع‌بینانۀ خود جامۀ عمل بپوشانید، حتماً به سراغ کتاب بهترین سال زندگی تو بروید و سال جدید زندگی خود را شروع کنید.

جملات درخشانی از کتاب بهترین سال زندگی تو:

«سیستم مدیریت موفقیت‌تان جزو یکی از مهم‌ترین جنبه‌های این برنامه است. یک فرق خیلی بزرگ بین تعیین اهداف‌تان و دیدن مسیر دست‌یابی به آن‌ها وجود دارد. خیلی از اهداف و برنامه‌های بزرگ در دنیا دیده شده است که شکست خورده‌اند و دلیل‌اش هم نبود یک سیستم اجرایی مناسب بوده است. سیستم مدیریت موفقیت کمک‌تان خواهد کرد که فرق بین رؤیاپردازی و رسیدن به اهداف‌تان را به صورت کامل ببینید. بدون شک فرق‌های زیادی بین داشتن رویاهای فوق‌العاده و واقعا زندگی کردن در آن رویاها وجود دارد. این سیستم کمک‌تان خواهد کرد تا موانع رسیدن به اهداف‌تان را کنار بزنید. نوشتن اهداف‌تان و برنامه‌ریزی برای رسیدن به آن فقط شروع کار است؛ ولی این‌ها به تنهایی کافی نیست. خیلی از انسان‌ها بوده‌اند که این چند قدم کوتاه و موثر را برداشته‌اند، ولی نتوانسته‌اند به اهداف‌شان برسند. جامعه‌ی ما مشکل کمبود اراده برای شروع کردن را ندارد. همه شروع می‌کنند؛ خیلی‌ها در باشگاه‌های ورزشی عضو می‌شوند، کتاب رژیم غذایی می‌خرند، به همایش‌های مختلف می‌روند، برنامه‌ی تحقیقات و اکتشافات‌شان را شروع می‌کنند؛ ولی عده‌ی خیلی کمی هستند که ادامه می‌دهند و مسیری را که به سمت هدف‌شان روانه می‌شود، می‌بینند.»

«اهداف‌تان باید راهنمای‌تان باشند و بتوانند هدایت‌تان کنند و جهت درست را در زندگی به شما نشان دهند. قبل از این‌که این سفر را به اهداف جدیدتان شروع کنید، اول، یک قدم بروید عقب تا یک نمای کلی و جامع نسبت به مسیری که می‌خواهید طی کنید، داشته باشید. خیلی پیش آمده انسان‌هایی را دیده‌ایم که فقط روی یک بخش خاص از زندگی‌شان متمرکز شده‌اند و بخش‌های دیگر را فدای آن کرده‌اند. تا حالا شده مردی را دیده باشید که بازوهای خیلی بزرگی داشته باشد، ولی پاهای‌اش لاغر و نحیف باشند؟ کمی مسخره به نظر می‌رسد، نه؟ این شکلی‌ست که خیلی از انسان‌ها در آن زندگی می‌کنند. تمرکز بیش از حد به یک بخش خاص از زندگی و فراموش کردن مابقی آن‌ها. فکر می‌کنم همه‌ی ما احساس تاسف کنیم برای شخصی که خیلی ثروتمند است و ماشین‌های گران قیمت و خانه‌های بزرگی دارد، ولی نمی‌تواند آن را با کسی سهیم شود. مجله‌هایی که کارشان غیبت و شایعه‌سازی‌ست، هر روز از همین قاعده پیروی می‌کنند.»

«حالا وقت این است که سرتان را از بین ابرهایی که احاطه‌تان کرده‌اند، بیرون آورید و پاهای‌تان را بار دیگر روی زمین بگذارید. زمین شاید فراز و نشیب‌هایی داشته باشد، ولی همچنان یک زمین سفت و محکم است. نمی‌توانید یک روزه روی زمین صلح به وجود آورید یا مشکل قحطی و گرسنگی را برطرف کنید و به همین شکل هم نمی‌توانید در یک سال، میلیونر شوید و سرمایه‌تان را بیست برابر بکنید. اهداف‌تان باید جوری گزینش شوند که شما را بکشند، هل بدهند و بیش‌تر از حدی که برای آن متصور بودید، شما را به مقصودتان هدایت کنند. در ضمن، نمی‌خواهید اگر واقعا قابل دسترس نیستند، تضعیف‌تان کنند؛ حتی اگر بهترین عملکردتان را نسبت به آن‌ها نشان دهید. برای رسیدن به هدف‌تان خودتان را به هیچ شانس غیرعادی بیرونی متکی نکنید و به آن دل نبندید. اگر در سطح بالایی رقابت می‌کردید از چه ترفندی برای کنترل‌کردن نتیجه‌ی کارتان استفاده می‌کردید. اهداف‌تان را تنظیم کنید تا قابل دسترس شوند.»

تحلیلی بر کتاب بهترین سال زندگی تو‌:

از نظر دارن هاردی، مهارت شمارۀ یک برای رسیدن به اهداف توانایی مشخص کردن، پی‌گیری کردن و رسیدن به هدف‌های بزرگ است. دارن هاردی یکی از بزرگ‌ترین معتقدان به هدف‌گذاری در تئوری و عمل است. او خودش در 18 سالگی اولین هدفش را تعیین کرد و قبل از تولد 19 سالگی‌اش به هدفش رسید. بعد یک هدف برای رسیدن به درآمد یک میلیون دلاری تعیین کرد که در عرض پنج سال توانست به آن برسد و در 27 سالگی چندین میلیون دلار ثروت داشت. چشم‌انداز یکی از مسائل مهمی است که دارن هاردی در کتاب بهترین سال زندگی تو به آن پرداخته است. او معتقد است وقتی هیچ چشم‌اندازی نباشد مردم از بین می‌روند. بنابراین باید از خود بپرسید که برای چه چیزی می‌جنگید؟ برای چه کسانی؟ برای چه زندگی می‌کنید؟ دارن هاردی به شما کمک کرده است تا در این کتاب با پیدا کردن جواب این سوالات و بسیاری سوالات دیگر، زندگی‌تان را تغییر دهید و یاد بگیرید چطور کاری کنید شور و اشتیاق‌تان آن‌قدر دوام بیاورد تا به عجیب‌ترین و دست‌نیافتنی‌ترین اهداف‌تان برسید.

اما چرا همه نمی‌توانند به اهداف خود برسند؟

از نظر دارن هاردی تنها یک دلیل وجود دارد که چرا هدف‌گذاری برای اغلب مردم، خیلی جواب نمی‌دهد. رسیدن به هدف، فقط نوشتن لیست آرزوها نیست. این‌طور نیست که شما لیستی بنویسید و تمام چیزهایی که نوشته‌اید چند روز بعد به وقوع پیوسته باشد. این کار یک فرآیند تخصصی برای فهمیدن چیزی که واقعاً می‌خواهید و چیزی که برای‌تان مهم است محسوب می‌شود و بعلاوه نیاز به طراحی یک برنامۀ عملی دارد تا شما را برای مدت زمان کافی، باانگیزه و مسئولیت‌پذیر نگه دارد، تنها در این صورت است که می‌توانید به ثمر رسیدن رؤیا و اهداف‌تان را ببینید.

فهرست مطالب کتاب بهترین سال زندگی تو

• مقدمه
• راهنما 
• قدم اول: «چرا» مهم‌تر از «چگونه» است
• قدم دوم: سالی که گذشت
• قدم سوم: پایه‌های موفقیت
• قدم چهارم: برگه‌ی تعادل شما
• قدم پنجم: طراحی بزرگ
• قدم ششم: عامل جادویی برای رسیدن به هدف
• قدم هفتم: طرح عملی شما
• قدم هشتم: دست به کار شوید!
• کاربرگ
• قدم اول: تعهدنامه
• قدم دوم: سالی که گذشت
• قدم سوم: شکرگزاری
• قدم چهارم: ارزیابی زندگی
• قدم پنجم: طراحی بزرگ
• قدم ششم: عامل جادویی
• قدم هفتم: طرح عملی من
• قدم هشتم: دست به کار شوید!
• سیستم مدیریت موفقیت شما

اگر از کتاب بهترین سال زندگی تو لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

دارن هاردی مربی برجستۀ و موفق است که نزدیک به سی سال رهبر صنعت رسانۀ موفقیت بوده است. دارن سه شبکۀ تلویزیونی موفق دارد و بیش از 1000 برنامۀ تلویزیونی نیز تولید کرده است.

اثر مرکب  کتاب پرفروش و تأثیرگذار دارن هاردی است. این کتاب یکی از مشهورترین کتاب‌های خودیاری است که در آن نویسنده نشان می‌دهد که چطور تصمیمات روزانۀ ما بر موفقیت یا عدم موفقیت ما تأثیر می‌گذارد. اثر مرکب در مورد این است که چگونه اقدامات کوچک که به طور مداوم اجرا می‌شوند می‌توانند شما را در کسب و کار و زندگی به موفقیت برسانند.

33 استراتژی جنگ اثر رابرت گرین نویسندۀ آمریکایی است که با کتاب‌های «48 قانون قدرت» و «قوانین سرشت انسان» را نوشت و توانست بر روی خوانندگان بسیاری تأثیر بگذارد. او در این کتاب با درس‌های عمیق و بی‌انتها از وقایع مختلف تاریخی، به شما کمک می‌کند تا دشمن را شکست دهید، قربانی ناآگاهی نشوید و در حوزۀ کاری خود به موفقیت برسید.

کتاب اشراف‌ زادگان فقیر اثر رضا حیات‌ الغیب است و در دستۀ کتاب‌های انگیزشی قرار می‌گیرد. نویسنده در این کتاب سعی دارد نشان دهد که با از بین رفتن فقر تمام مشکلات بشر حل خوهد شد و جنگ‌ها از بین خواهند رفت. نویسنده معتقد است که عده‌ای می‌خواهند مردم در فقر زندگی کنند چون می‌شود آن‌ها را کنترل کرد و به راحتی آن‌ها را به بردگی گرفت.

دربارۀ دارن هاردی‌: موفق‌ترین نویسندۀ کتاب‌های خودیاری

بهترین سال زندگی تو

دارن هاردی سخنران و نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز و ناشر مجلۀ موفقیت در سال 1971 به دنیا آمد. هاردی اولین کسب و کار خود را در سن 18 سالگی به راه انداخت و بیش از 25 سال یکی از چهره‌های اصلی رسانه‌ها در زمینه موفقیت و کسب‌وکار و سرپرست سه شبکۀ تلویزیونی بود. در سال 2007 دارن هاردی ناشر مجلۀ ساکسس (موفقیت) شد. و در همان موقعیتی قرار دارد که زمانی در این مجله متعلق به کلمنت استون، ناپلئون هیل و اوجی ماندینو بود. دارن هاردی شانزده سال پیشتاز حوزۀ توسعۀ فردی بوده و با این فعالیت‌ها توانست دو شبکۀ تلویزیونی با محوریت توسعۀ مهارت فردی تأسیس کند. در دسامبر 2015 هاردی اعلام کرد که دیگر ناشر مجلۀ موفقیت نیست و قصد دارد به دنبال فرصت‌های جدید برود. دارن به عنوان یک کارآفرین در هجده سالگی درآمد سالانۀ چند صد هزار دلاری داشت و در بیست و چهار سالگی توانست بیش از یک میلیون دلار در سال درآمد داشته باشد. او در بیست و هفت سالگی مالک شرکتی با درآمد 50 میلیون دلار شد. او به هزاران کارآفرین آموزش داد و مشاور بسیاری از شرکت‌های بزرگ است و عضو هیئت مدیرۀ چندین شرکت و سازمان غیرانتفاعی است. او با بسیاری از بهترین مدیرعامل‌های جهان، کارآفرینان تحول‌آفرین، ورزشکاران مشهور، هنرمندان و قهرمانان المپیک مصاحبه کرده و رازهای پشت موفقیت خارق‌العادۀ آن‌ها را برملا ساخته است. سخنرانی‌های هاردی آ‌ن‌قدر حرفه‌ای است که انجمن ملی سخنرانان به او لقب الگوی اثرگذاری را داده است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    یک کتاب بسیار خوب برای برنامه‌ریزی سالانه که باید مطابق با نکاتی که آموزش داده شده، بخش‌های مربوط به برنامه‌ریزی رو هم پر کرد.

  • تصویر کاربر

    • عطیه صادقی
    • پاسخ به نظر

    من این کتاب رو باهمین ترجمه خوندم و واقعا دوستش داشتم.بی نظیر و انگیزه بخش بود

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • پاسخ به نظر

    این کتاب برای هدف ها خیلی؛ خیلی عالیه... راهکارهاش رو اگه به کار ببندی و متعهد بشی نتیجه میگیری.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 0

    درون شما یک عقاب است و اگر به مرغ‌هایی که اطرافتان هستند گوش دهید، مثل همان‌ها زندگی می‌کنید و می‌میرید؛ مثل یک مرغ..

عیدی