شهامت

(7)
نویسنده:

1,699,000ریال

1,529,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
511

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
2

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شهامت

انتشارات نسل‌نواندیش منتشر کرد: توانایی‌های خود را کشف کنید. قدرت خود را مهار کنید و رهایی خود را در آغوش بکشید. دبی فورد یک آموزگار معنوی بی‌نظیر است که می‌تواند تیره‌ترین ابرهای زندگی شما را به رنگین کمان بدل کند. نظر خوانندگان زبانی که دبی فورد با آن سخن می‌گوید به من الهام می‌بخشد، با آهنگ دلنواز زندگی هم‌آهنگ و آرامم می‌کند. من همیشه برای تجربه‌ای که با این کتاب در اختیارم گذاشت از او سپاس‌گزار خواهم بود. آلانیس موریس دبی فورد ما را هدایت می‌کند تا از تمام افکار، رفتار خود ویرانگر و قضاوت خویش بپرهیزیم. نظریات او بسیار مجاب کننده و تاثیرگذارند. ماریان ویلیامسون دبی فورد به ما یاد می‌دهد همه جنبه‌های تاریک و روشن وجودمان را تشخیص دهیم، در آغوش بگیریم و در نهایت دوست داشته باشیم. دکتر دین اورنیش فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    کتاب خوبی در زمینه‌ی شهامت و شجاعت هست که در واقع نویسنده کمک می‌کنه با ترس‌هامون مواجه بشیم و داستان‌های زیادی رو از زندگی واقعی خودش و شرکت‌کنندگان در کلاس‌هاش بیان می‌کنه.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 0

    وقتی اعتماد به‌نفس نداشته باشیم، احساس می‌کنیم شایستگی داشتن آنچه می‌خواهیم، گفتن حقیقت، یا ایجاد آن تغییر زیربنایی را که بنیان آینده ما را متحول می‌سازد، نداریم.

عیدی