آزادی

(5)

160,000ریال

144,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
463

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آزادی

انتشارات ویژه نشر منتشر کرد:
آزادی را عموما تلاش برای رسیدن به آزادی های بنیادی و دست یافتن به جوامعی می دانند که براساس گفت و گو های آشکار،حقوق بشر و دموکراسی بنا شده اند.آزادی اساس غربی مفهوم مدرنیته است، اما نویسنده این کتاب جالب و قابل فهم معتقد است که اگر به تاریخ مفهوم آزادی نگاهی بیفکنیم خواهیم دید که این مفهوم بسیار چالش برانگیز تر از آن چیزی است که ما تصور می کنیم. آزادی تا چه حد دارای مولفه های «اجتماعی» است و جامعه مصرف کننده حاکم چگونه شکل آن را تغییر داده است؟این کتاب فریاد بیدار باشی است به همه کسانی که می پندارند انگاره های بنیادی آزادی ثابت و بلا منازعه اند.
امروزه غرب خود را عاملی مهم در صدور آزادی به اقصی نقاط جهان می پندارد،اما به نظر می رسد که آزادی در خود غرب بیش از همیشه مورد تهدید قرار گرفته است. نیک استیونسون مفاهیم آزادی فردی و اجتماعی را به هم ربط داده و با بررسی شکوه هایی که درباره «ناظرکبیر»ظهور جامعه تجاری و زوال دموکراسی ابراز می شود نشان می دهد که چگونه آزادی خود ما در معرض خطر است.
این کتاب ضمن تاکید بر اهمیت آزادی،آن را به شیوه ای متقاعد کننده به ارزش های دیگری چون برابری و مسئولیت ربط می دهد. استیونسون با اشاره به متفکران مختلف و دیدگاه های مهم در این حوزه، این سوال را مطرح می کندکه در آینده، در جهانی که هر روز نا امن تر، متزلزل تر و آسیب پذیر تر می شود،آزادی چه معنایی پیدا خواهد کرد؟
نیک استیونسون دانشیار جامعه شناسی فرهنگی در دانشگاه ناتینگهام است وآثار بسیاری درباره فرهنگ و سیاست نگاشته است.آثار منتشر شده وی عبارتند از:
دگرگونی رسانه ها(1999)،آشنایی با مجلات مردان(2001)، فرهنگ و شهروندی(2001)، آشنایی با فرهنگ های رسانه ای (2002)، شهروندی فرهنگی(2003)، دیوید بویی(2006) وآموزش و شهروندی فرهنگی(2011).
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی