هنر داستان نویسی (رضایی)

(41)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
3189

علاقه مندان به این کتاب
78

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هنر داستان نویسی

انتشارات نی منتشر کرد:
هنر داستان نویسی کتابی است درباره ی شیوه ها و شگردها و جنبه های مختلف داستان نویسی به قلم دیوید لاج، یکی از بزرگ ترین نقادان معاصر. دیوید لاج که اکنون از چهره های ممتاز نقد داستان به شمار می رود در ?? فصل به موضوع ها و مبحث هایی پرداخته است که در عالم داستان نویسی و داستان خوانی اهمیت بسیار دارند و هر نویسنده و خواننده ای باید با آن ها آشنایی داشته باشد. مثال ها و بررسی ها در این کتاب بر حدود دویست متن داستانی کلاسیک و مدرن مبتنی اند که بیشتر آن ها متن مرجع به حساب می آیند. درعین حال، خواننده ی غیرحرفه ای نیز از مطالعه ی کتاب حاضر لذت بسیار خواهد برد و عملاً با فوت و فن ها آشنا خواهد شد و پدیده ای به نام «رمان» را در چشم اندازی وسیع خواهد شناخت. این کتاب برای خوانندگان حرفه ای تر و همچنین برای نویسندگان عملاً نوعی کارگاه داستان نویسی و داستان خوانی است.
دیوید لاج، متولد سال 1935 در لندن، منتقد ادبی و رمان نویس معاصر انگلیسی، استاد ادبیات انگلیسی در دانشگاه برمینگام انگلستان و شاید بتوان گفت مشهورترین طرفدار و مُفسر نظریه ی یاکوبسن درباره ی کاربرد مباحث مربوط به زبان پریشی در بررسی سبک های ادبی است. وی در یونیورسیتی کالج لندن درس خواند و از همان جا در سال 1955 درجه ی کارشناسی و در سال 1959 درجه ی کارشناسی ارشد گرفت. پس از خدمت در ارتش بریتانیا در فاصله ی دو مقطع تحصیلی اش، از دانشگاه بیرمنگام درجه ی دکتری گرفت. لاج عضو انجمن سلطنتی ادبیات است و در سال 1988 به پاس خدماتش به ادبیات نامش در فهرست مفاخر قرار گرفت و صاحب نشان افتخار امپراطوری بریتانیا شد.
رضا رضایی در رشته ی مهندسی مکانیک تحصیل کرده و عضو سابق تیم ملی شطرنج است. سال هاست به طور حرفه ای به ترجمه ی آثار ادبی به خصوص ادبیات کلاسیک مشغول است. رضایی آثار متعددی را در زمینه های علمی، ادبی و فلسفی ترجمه کرده و مقالاتی هم در همین حوزه ها نوشته است.
فروشگاه اینترنتی کتاب 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی