من یک نجات یافته ام

(7)

3,290,000ریال

2,961,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1360

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب من یک نجات یافته ام

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
خلیج امید را پیدا کن...
درست در کنار اقیانوس غم، خلیج امید قرار دارد که از میلیون ها ماسه ساخته شده است. ماسه هایی که هر کدام به تنهایی ناچیزند اما با هم نیرویی را تشکیل میدهند که قدرتی بی حد و حصر دارد. اقیانوس همواره در تلاش است تا این خلیج و ماسه های طلایی اش را با اشک های درخشانش بشوید و از بین ببرد.
به عنوان یک سرطان شناس سخت است که به خانه برگردم و با خیالی راحت غذا بخورم یا شب به خواب بروم و بدون آن که بالشم خیس شده باشد از خواب بیدار شوم و مطمئن نباشم که آیا این اشک های خودم بوده یا بیمارانم. این را میدانم که در این دنیای خارق العاده درست مثل ماسه های ریز ساحل چیزی جز ذره ای ناچیز نیستم. اما با رابطه ای که با بیمارانم برقرار کرده ام مثل تمام آن ها مصمم و تسخیر ناپذیر شده ام. نجات یافتگان از سرطان بیش از علم پزشکی به من درس یاد داده اند.
این کتاب فقط 108 داستان نیست. این آینده مبارز ما علیه سرطان است. مراحلی ست که نجات یافتگان از سرطان پشت سر گذاشته اند، مراحلی از اشک ها تا لبخندها.
«من یک نجات یافته ام» درباره افرادی ست که از سرطان نجات یافته اند. مسیری که طی کرده و استقامت بی نهایتی که در این راه از خود نشان داده اند و حالا درست مثل سایر انسان ها زندگی میکنند. این کتاب تلاشی ست برای قدر دانی و احترام به هدف و استقامت آن ها و منبعی ست برای کسانی که در مسیری مشابه قدم برمیدارند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی