تعقیب گوسفند وحشی

تعقیب گوسفند وحشی

(8)
نشر:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
760

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تعقیب گوسفند وحشی

انتشارات نیکو متشر کرد:
در تعقیب گوسفند وحشی (1989)شخصیت اصلی و ورای وجود درنمایه ای دارد.شور و شوق ندارد؛انگار به خیانت زن و سپس جدایی او بی اعتناست و فقط به این دلیل جلب نامزد تاره اش می شود که گوشش «شگفتی
آفرینش» است و هر کس که آن را ببیند در برابرش بی اختیار می شود. با این نکته که در سراسر کتاب هیچ شخصیتی نام واقعی ندارد،بر این منظر سطحی تاکید می شود.هنگامی که رت،یک دوست خانه به دوش راوی،عکسی از گوسفندها در هوکایدو برایش می فرستد،سلسله زنجیر حوادث به حرکت در می آید . عکس گوسفندها توجه چهره ای نیمه پنهان را که فقط به رئیس مشهور است یکی از مهره های اصلی اسطوره یی نیرومند دنیایی زیر زمینی- به خود جلب می کند که نیاز مبرمی دارد که به یکی از گوسفندهای عکس دست یابد.ریئس منشی خود را پیش راوی می فرستد و حالیش می کندکه اگر گوسفند رابرایش پیدا نکندبا عواقب وخیمی روبه رو خواهد شد.
آنچه در پی می آید سفری فرا واقعی (سورئال) از توکیو و ساپورو و شمال ژاپن است،شامل هتلی «هتل دلفین» که انگار از یکی از فیلم های استنلی کوبریک سر بر آورده و موجودی ملقب به استاسفند،که در خور فیلم های دیوید لینچ است.راوی ما طی این سفر و در برخورد با حوادث خارق العاده با جهان بینی تصنعی خود و تاثیری که بر زندگیش می گذارد رویا رو می شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی