دلدار اسپوتنیک

(21)
مترجم:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1618

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دلدار اسپوتنیک

انتشارات آوای مکتوب منتشر کرد:
بالاخره ترجمه فارسی کتاب دلدار اسپوتنیک در دسترس کتابخوانان قرار گرفت. هاراکی موراکامی این بار هم مخاطب خود را به قلب یک شهر شلوغ پر از کافی شاپ ها بارهای جاز می برد و در حال و هوای ترانه های گروه بیتلز و نویسنده محبوب خودش جک کارواک یک داستان با مثلث عشقی روایت می کند. داستانی با مضامین اسرار آمیز و آکنده از اشارات روانکاوانه خاص هاراکی موراکامی.
دلدار اسپوتنیک
دلدار اسپوتنیک، تلفیق داستانی عاشقانه با داستانی کارآگاهی است که به عنوان مکاشفه ای عمیق در امیال بشری تاثیری شگرف و ماندگار بر ذهن خواننده باقی خواهد ماند.
اسپوتنیک
در چهارم اکتبر 1957، اتحاد جماهیر شوروی اولین ماهواره ی ساخت بشر، یعنی اسپوتنیک را از یک پایگاه فضایی در جمهوری قزاقزستان به فضا پرتاب کرد. در سوم نوامبر همان سال، اسپوتنیک دو همراه با سگی به نام لایکا به فضا پرتاب شد. لایکا اولین موجود زنده ای بود که اتمسفر زمین را ترک می کرد، اما فضاپیما هرگز به زمین بازنگشت و در نهایت، لایکا در راه تحقیقات بیولوژیکی فضایی قربانی شد..
فروشگاه اینتزنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • نوشین خاکی
    • پاسخ به نظر

    شاید به خاطر پیچیدگی ها و رئال جادویی به کار رفته در داستان های موراکامی خوندن این کتاب برای من اندکی طولانی شد اما در نهایت باز هم خوندنش لذت بخش بود به خصوص بخشی از داستان که راز هولناک میو برملا میشه.

  • تصویر کاربر

    • دیبا حاجی احمدی
    • پاسخ به نظر

    با تمام پیچیدگی هاش عالی بود

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی