مهارت های استادی

مهارت های استادی

(29)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
2101

علاقه مندان به این کتاب
19

می‌خواهند کتاب را بخوانند
5

کسانی که پیشنهاد می کنند
8

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
3

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مهارت های استادی

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
«تقدیر هر انسانی در دستان خود اوست؛ همانند مجسمه سازی که از ماده ای خام کالبدی را به وجود می آورد. هریک از ما به شکلی منحصر به فرد با توانایی هایی برای انجام دادن این کار آفریده شده ایم و مهارت هایی داریم که به کمک آن ها میتوانیم مواد خام را به شکل دلخواه درآوریم. فقط می بایست این مهارت ها را بیاموزیم و آن ها را به شکل مناسب پرورش دهیم.»
یوهان ولفگانگ فون گوته
رابرت گرین، نویسنده و سخنگوی مشهور آمریکایی است که تالیفاتش در زمینه های استراتژی، قدرت و فریب از شهرتی جهانی برخوردارند. گرین در لس آنجلس بزرگ شده و پیش از پایان تحصیلاتش در دانشگاه ویسکانسن مدیسم با مدرک کارشناسی علوم کلاسیک، وارد دانشگاه کالیفرنیا برکلی میشود. گرین بیان میکند که پیش از آغاز نویسندگی در حدود 80 رشته شغلی دیگر فعالیت کرده که از جمله آن ها میتوان ساخت و ساز، مترجمی، ویراستاری مجله و نویسندگی فیلم نامه های هالیوود را نام برد.
نوعی قدرت و هوش وجود دارد که حد اعلای توانایی بشر را به نمایش میگذارد و منشا بزرگ ترین موفقیت ها و اکتشافات در تاریخ است. این هوشی نیست که در مدرسه آموخته باشیم یا متخصصان بتوانند درباره آن تحقیق و بررسی کنند؛ اما تقریبا همه ما در شرایطی یکسان آن را به شکلی مختصر تجربه کرده ایم.
در بیشتر موارد، این حس هنگامی به سراغمان می آید که تحت فشار قرار میگیریم: مثلا، هنگامی که نیاز داریم مسئله ای را فورا حل کنیم. وقتی در نقطه ای بحرانی قرار میگیریم یا باید انتخابی انجام دهیم و....
کاش میتوانستیم این حس را ایجاد کنیم یا برای مدتی طولانی تر، به طریقی آن را فعال نگه داریم؛ اما ظاهرا این کار بسیار اسرار آمیز و پیچیده است. مشکل پیش روی ما این است که این نیرو و هوش اسرار آمیز هرگاه مورد مطالعه قرار میگیرد یا با انواع افسانه ها وتصورات نادرست احاطه میشود، از مقابلمان میگریزد. شایدتصور شود خلاقیت و درخشندگی ای که ناگهان از ناکجا آباد ظاهر میشود ناشی از استعداد درونی، حال خوب یا حتی تاثیر ستارگان بر سرنوشت ما باشد؛ اما تمام این جادوها فقط به کسب مهارت وابسته اند... .
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • پیام رضوی
    • پاسخ به نظر

    ترجمه این کتاب افتضاحه! پر از غلط و جمله‌های نامفهوم. واقعا حیف که این کتاب فوق‌العاده با این ترجمه نابود شده ??

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی