اضطراب

اضطراب

(7)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
531

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اضطراب

انتشارات نیماژ منتشر کرد :
زلفی لیوانلی (1946)
نویسنده ترک ، متولد قوینه . تحصیلات خود را در کالج معارف آنکارا آغاز کرد و بعدها در استکهلم به تحصیل در باب فلسفه و موسیقی پرداخت. وی در زمینه های موسیقی سیاست و فرهنگ و هنر از شخصیت های نام آور ترکیه به شمار می رود . او چند فیلم بلند هم ساخته از جمله فیلم « زمین آهنین آسمان مسین» که در فستیوال فیلم والنسیا برنده جایزه نخل طلایی شد و در بسیاری از کشورهای جهان به نمایش درآمد.
لیوانلی با رمان ها ، اندیشه های فرهنگی و موسیقی خود همواره تحسین منتقدان را به خود جلب کرده و آثارش به بیش از سی و چهار زبان ترجمه شده اند . او در زمینه های سینما موسیقی و ادبیات موفق به دریافت بیش از سی جایزه ملی و بین المللی شده است.
احساس کردم بالاخره راه درست را یافته ام و از این پس می دانم چه باید بکنم .ملک طاووس آسوده بخواب. تو هم شاید مثل خدای تورات بعد از روز ششم خلقت درحال آسودنی.روز اول نور ، تاریکی ، شب و روز خلق شد.روز دوم گنبد آسمان و زمین و دریاها . بعد هم گیاهان ، دانه ها و میوه ها . روز چهام نوبت آفرینش آفتاب ، ماه و ستارگان بود.روز پنجم هم نوبت انواع جانوران روی زمین بود و دست آخر انسان ، اشرف مخلوقات ، به هیئتی شبیه خداوند آفریده شد. و بعد خدا به آفریدگانش به دیدرضایت نگاهی انداخت . روز ششم دیگر تمام عناصر زمین و آسمان آفریده شده بودند. روز هفتم که خلقت پایان گرفت ، دنیا دیگر جای زیبایی نیست . . .
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی