غرقگی

غرقگی (رشد)

(24)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
5450

علاقه مندان به این کتاب
38

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
7

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب غرقگی

انتشارات رشد منتشر کرد:
در کتاب غرقگی، خلاصه نتایج چند دهه پژوهش درباره جنبه های مثبت تجربه بشر- خشنودی، خلاقیت، یا فرایند درگیری کامل با زندگی که من آن را غرقگی نامیده ام برای عموم خوانندگان (نه تنها متخصصان) آورده شده است. انجام دادن چنین کاری تا حدی خطرناک است، زیرا فاصله گرفتن از قیود نوشتن مطلب به شکل علمی، ممکت است موجب کم شدن دقت یا علاقه مفرط نویسنده به موضوع شود.
با این حال، کتابی که پیش رو دارید، کتاب عامه پسندی، که درباره ی شادکامی راهکارهای ساده و عملی ارائه می دهد، نیست. انجام دادن چنین کاری ناممکن است زیرا زندگی شاد چیزی است که منحصرا به دست هر فرد خلق می شود و نمی توان آن را از روی دستورالعمل دیگران کپی کرد.
بنابراین، کتاب غرقگی به جای پرداختن به دستورالعمل شادکامی، به بیان اصول کلی ای می پردازد که با به کار بردن آن ها می توان زندگی های کسالت بار و بی معنی را به زندگی هایی پر از شادمانی تبدیل کرد، به علاوه مثاله هایی از افرادی که از این اصول استفاده کرده اند، نیر در کتاب آورده شده است. قول نمی دهم که در صفحات این کتاب میانبرهای آسمانی بیان شده باشد. اما برای افراد علاقه مند به موضوع اطلاعات کافی، که بر مبنای آن بتوانند از این نظریه به شکلی کاربردی استفاده کنند، وجود دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی