پدیده رزی
تخفیف

%15

پدیده رزی

(4)

495,000ریال

420,750 ریال

دفعات مشاهده کتاب
765

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پدیده رزی

انتشارات مرکز منتشر کرد:
پروژه ی رزی و پدیده ی رزی
رمان پروژه رزی (به انگلیسی: The Rosie Project) اولین اثر نویسنده استرالیایی گرام سیمشن است که در سال 2013 به چاپ رسیده‌است. داستان این رمان درباره ی پروفسور دان تیلمن است که استاد ژنتیک است و هرچند هوش سرشاری دارد در ارتباط اجتماعی با دیگران موفق نیست. این مشکلات باعث شده‌است که او نتواند شریک زندگی مناسبی برای خودش دست و پا کند.
گرام سیمسیون نویسنده استرالیایی تا پیش از آنکه در سال 2013 اولین رمانش را منتشر کند در حوزه اطلاعات و مدل‌سازی داده‌ها کار می‌کرد. در این سال او رمان پروژه‌ رُزی را نوشت که بیش از یک میلیون نسخه‌اش فروش فت و برای سیمسیون در عالم نویسندگی شهرت جهانی به بار آورد و در سال 2014 کتاب پدیده‌ی رُزی را نوشت که ادامه رمان پروژه‌ی رُزی بود.
قهرمان داستان پروفسور دان تیلمن، استاد ژنتیک است که هم ذهنی تحلیل‌گر و دقیق دارد و هم با کلمات بازی می‌کند. علیرغم هوش علمی سرشارش، دان در زمینه ارتباطات اجتماعی مرتب مرتکب «سوتی معاشرتی» می‌شود. در رمان اول پروژه‌ی رُزی، رُزی تصادفاً باردار می‌شود و پدیده‌ بارداری و بچه‌دار شدن تأثیر زیادی بر ذهن‌ دان می‌گذارد...
مترجم کتاب مهدی نسرین در پیشگفتار کتاب می نویسد: پروفسور تیلمن، قهرمان این کتاب، هم ذهنی کاملا علمی دارد هم با کلمات بازی می‌کند. به همین دلیل عنوان کتاب The Rosie Effect را گذاشته‌ام پدیده رزی که هم یادآور پدیده‌های فیزیکی است (مثل پدیده دوپلر) هم حروم مشترکی به کلمه «پروژه» دارد که در عنوان قسمت اول این مجموعه به کار رفته است. به این ترتیب سعی کردم شباهت آوایی project و effect هم تا حدی حفظ شود.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهدی مردعلی
    • پاسخ به نظر

    سلام.خسته نباشید میخواستم بدونم این کتاب ارتباطی به کتاب پروژه ی رزی دارد یا خیر؟ مرسی از شما خوبان

    • تصویر کاربر

      • مدیر سایت
      • پاسخ به نظر

      سلام. سلامت باشید. پدیده رزی ادامه ی پروژه رزی می باشد .

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی