قصه عشق

قصه عشق (رشد)

(18)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1978

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قصه عشق

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:
شاید این سوال برای ما مطرح بوده كه چرا برخی از روابط صمیمانه به موفقیت می‌انجامد و برخی با شكست مواجه می‌شوند. نویسنده كتاب در اواخر دهه 80 میلادی، نظریه سه‌وجهی عشق را عرضه كرد كه بر مبنای آن، عشق را می‌توان براساس سه مولفه صمیمت، شور و شهوت و تعهد مشخص ساخت كه به گونه‌ها و میزان‌های مختلفی با هم درمی‌آمیزد. او آنگاه به این نتیجه رسید كه آدمیان گرایش دارند بر كسانی عاشق شوند كه قصه‌هایشان با هم یكی یا مشابه باشد یا آنكه نقش‌های مكملی را در این قصه‌ها برعهده بگیرند. برهمین مبنا، او به دسته‌بندی داستان‌های بسیاری كه پیرامون عشق شنیده بود پرداخت كه حاصل آن، صورت‌بندی دیدگاه عشق به مثابه قصه است.
کتاب قصه عشق در زمره کتاب های چه کنیم تا... نیست؛ بلکه کتابی است که هم به کار غیرمتخصصان می آید و با وجود جدی بودن آن، برای غیر متخصصان نیز به راحتی قابل فهم است، و هر آن کس که به مبحث عشق علاقه مند است، می تواند از آن سود ببرد. مطالعه این کتاب، هم به درک روابط صمیمانه خود ما و هم به درک روابط افراد پیرامونمان کمک می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مژده نجاری
    • پاسخ به نظر

    من این کتاب رو برای آشنایی بیشتر با نظریه مثلث عشق خریدم اما خب کاملا به مبحث دیگه ای پرداخته بود. برای آشنایی بد نبود اما انتظار نکات علمی یا نکته ای به خصوص و عجیبی داخلش نباشین.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی