کودک خوش بین

کودک خوش بین (رشد)

(10)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1728

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کودک خوش بین

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:
برخلاف گذشته كه افسردگی مختص بزرگسالان تلقی می‌شد، تمدن امروز با مشكل بروز افسردگی در خردسالی روبرو است. تشخیص زودهنگام این حالت و مقابله موثر با آن، برای آن دسته از كودكان كه یا درماندگی و یاس پیشه می‌كنند، یا به رفتارهای پرخاشگرانه مبادرت می‌ورزند، چشم‌انداز آینده را روشن و امیدواركننده می‌سازد.
كتاب كودک خوش‌بین، نتیجة چند سال كار پژوهشی و آموزشی روی كودكان دبستانی، والدین و مربیان آنهاست كه به سرپرستی «مارتین سلیگمن» روانشناس نظریه‌پرداز معاصر و در قالب برنامة پیشگیری پنسیلوانیا انجام گرفته است. ضمن این برنامه كودكان آموختند تا ارتباط میان افكار، احساسات و رفتار خود را درك كنند و با انجام تمرین‌های مختلف به تقویت عزت‌نفس و مهارت‌های حل مسئله در خود بپردازند. در پایان آنها این توانایی را یافتند كه به جاس یأس و انفعال و تفسیرهای بدبینانه، رویدادها را به گونه‌ای خوش‌بینانه تفسیر كنند و با آنها به صورتی سازنده روبه‌رو شوند.
پشتوانه ی نظری و عملی کتاب، وجود ابزارهای تشخیصی ساده و برگه های کار در آن، مطالعه ی کتاب را برای روانشناسان، مربیان، پدران و مادران، و به ویژه کودکان دبستانی، مفید و خوشایند می سازد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی