30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
ایران
جریان شناسی دفاع از حقوق زنان در ایران

جریان شناسی دفاع از حقوق زنان در ایران

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
153

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جریان شناسی دفاع از حقوق زنان در ایران

انتشارات کتاب طه منتشر کرد:
اگر چه با شکل گیری فمینیسم در غرب،دستاوردهای مثبتی در راستای حقوق زنان و رفع برخی تبعیض ها ناروا نسبت به آنان حاصل شد،اما در نهاریت موجب پدید آمدن فاصله ای عمیق میان زنان و مردان گردید .حرکتی که بر اساس مبانی برخاسته از رنسانس در دفاع از حقوق زنان آغاز شده بود،رفته رفته راه خود را به کشورهای دیگر گشود و حرکت های اصیل زنان در این کشورها را تحت تاثیر قرار داد.
کتاب جریان شناسی دفاع از حقوق زنان در ایران با هدف تحلیل و بررسی جریان هایی که با هدف دفاع از حقوق زنان پس از انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفتند به رشته تحریر در آمد.
نگارنده با بهره گیری از آثار مکتوب،نشریات و کتابهایی که در این سالها از سوی جریان های مختلف در زمینه مسائل زنان منتشر شده ،به تحلیل و بررسی این جریان ها پرداخته است.ابراهیم شفیعی سروستانی از نویسندگان مسائل حقوق در ایران است.برخی آثار دیگر ایشان عبارت اند از قانون دیات و مقتضیات زمان،حجاب،مسئولیت ها و اختیارات دولت اسلامی،شهادت زنان در فقه اسلامی و نظام اسلامی و مسئله روسپی گری.
ویراست جدید کتاب دیگر ایشان با عنوان فقه و قانون گذاری در نظام جمهوری اسلامی نیز به تازگی در انتشارات کتاب طه منتشر شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی