هنر برقراری ارتباط

(7)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
291

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هنر برقراری ارتباط

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
یک گفت‌وگو خوب تاثیر فراوانیث در ارتباطات شما دارد و خود را در جلسات کاری، مصاحبه‌ها، مذاکرات و همچنین در ارائه قابلیت‌های افراد نشان می‌دهد. یک گفت‌وگوی خوب می‌تواند راه شما را در کارها آسان کند،قادر است به شما کمک کند تا شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید و با کارکنان، کارفرمایان و مشتریانتان روابطی قوی و مستحکم برقرار کنید.
اما گفت‌وگو و مکالمه چیزی است که بیشتر ما هرگز برای آن آموزش ندیده‌ایم.ما در کودکی یاد گرفته ‌ایم صحبت کنیم اما چرا بعضی از مردم از کلمات به صورتی شگفت‌انگیز استفاده می‌کنند و با به کارگیری جادوی کلمات ارتباطاتی قدرتمند برقرار می‌کنند در صورتی که بعضی دیگر حتی در رساندن منظور خودناتوان‌اند.
کتاب ((هنر برقراری ارتباط)) نشان می‌دهد که چگونه به‌صورت گام‌به‌گام، در خانه، خیابان و محل‌ کار با استفاده از قدرت کلام، با دیگران ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را به خود جذب کنیم. این کتاب کمک می‌کند تا با شکستن سکوت، مکالمه را شروع و با درک انواع مختلف مکالمه و نحوه به‌کارگیری آ‌ن‌ها، ضمن استفاده از مهارت گوش دادن موثر، از ارتباطات غیرکلامی بهره جست. در یک کلام این کتاب راهنمایی است برای استفاده از گفت‌وگو برای ایجاد روابط،بهبود دوستی ، توسعه کسب‌وکار ، نفوذ در دیگران، متقاعد سازی و حتی گپ زدن با مردم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی