پاپ و مرتد (گالینگور)

(26)
نویسنده:

2,800,000ریال

2,520,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2118

علاقه مندان به این کتاب
41

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پاپ و مرتد

انتشارات ثالث منتشر کرد:
وایت در این اثر دلنشین، روایتگر زندگی و مرگ جوردانو برونو، کشیش روشنفکر و حقیقتجویی است ، که شکنجه‌های وحشتناک را تا واپسین دم تاب آورد و تسلیم نشد. نویسنده با بینشی روشنفکرانه و روان‌شناسانه و به شیوه‌های طنز، تصویرگر تقابل یک اندیشه‌ورز با بی‌خردی است.
...ویژگی مثبت مایکل وایت در نوشتن زندگینامه جوردانو برونو در این است که او با تلفیق و مقایسه گفته‌های جوردانو برونو در دادگاه تفتیش عقاید و اتهام کیمیاگری به اسحاق نیوتن به دلیل اکتشافات پایه‌ای او در علم فیزیک از سوی واتیکان، قیاسی به عمل آورده تا نشان دهد خصومت جنون‌آمیز تعصب با دانش و دانش‌پژوهان تکرار همیشه تاریخ است. کتاب حاوی انبوهی اطلاعات دست اول در باره زندگی مردی است که حقیقت چگونه زیستن را از واقعیت زنده بودن به هر قیمت، تفکیک می‌کند.
پاپ و مرتد اثر مایکل وایت نه سعی در احساساتی کردن خواننده دارد و نه تلاشی برای برانگیختن خشم او. کتاب با ارائه شواهد موثق و بی‌شمار، روایتگر زندگی مردی است که نمونه بارز روشنفکر و دگراندیش زمانه خود بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ستاره روشن
    • پاسخ به نظر

    این کتاب یک بایوگرافى از برونو به قلم وایت است و شما با یک رمان اقتباس شده از زندگى برونو طرف نیستید(بارها شنیده‌ام که در توضیحات کتاب وایت اینگونه نوشته‌اند اما اینطور نیست) اما باید بدانید که برخلاف تصورتان از کتاب بایوگرافی،این کتاب به هیچ عنوان خسته کننده نیست و هر صفحه، جالب‌ترین و عجیب‌ترین رخدادهاى قرون وسطایى را برایتان به تصویر میکشد.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی