هنر ظریف بی خیالی

(34)
نویسنده:

1,900,000ریال

1,710,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3715

علاقه مندان به این کتاب
32

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
8

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هنر ظریف بی خیالی

انتشارات کرگدن منتشر کرد:
عمر و توانایی انسان محدودتر از آن است که بخواهد به همه چیز اهمیت بدهد. باید بی خیال خیلی چیزها شد. اما چگونه تعیین کنیم به چه چیزهایی اهمیت دهیم و بی خیال چه چیزهایی شویم؟ این کتاب تلاش می کند به پرسش هایی از این قبیل پاسخ دهد، چا که هر چه جهان پیچیده تر می شود، درک مفاهیمی مانند شادکامی به شدت سخت تر می شود.
مارک منسون، نویسنده ی کتاب، تلاش می کند از طریق مواجهه ای صادقانه با ترس ها، مشکلات و انتظارات مان و همچنین با به چالش کشیدن مفاهیمی مانند شادکامی، امید و مرگ، و از خلال داستان هایی جذاب که بعضی شان از زندگی شخصی اش نشئت گرفته اند، دیدگاهی جدید به خواننده منتقل کند که همانند عینک می کند. همان طور که عینک تفاوتی در واقعیت بیرونی ایجاد نمی کند و تنها باعث می شود شما واقعیت بیرونی را بهتر ببینید، آموزه های این کتاب هم تلاشی است برای بهتر دیدن زندگی، تلاشی در جهت بیرون کشیدن معنای شادکامی از دل واقعیاتی که بعضا تلخ و دل گزا هستند. به باور منسون، انسان ها ضعیف و محدودند و رنج عنصر جدایی ناپذیر زندگی است. او ما را فرا می خواند این محدودیت ها را بشناسیم و آنها را بپذیریم.
هنر ظریف بی خیالی رتبه ی نخست را در کتاب های پرفروش نشریه ی نیویورک تایمز داشته و در یک سال بیش از سه میلیون نسخه ی آن به فروش رسیده و به بیش از بیست و پنج زبان دنیا ترجمه شده است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مجتبی شریعتی
    • پاسخ به نظر

    کتاب ترجمه خوب و روانی داره. شما از خوندنش لذت می برید و علاقه به ادامه دارید. داستان یا خاطره حقیقی شروع میکنه و بعد مطلب اصلی رو بیان میکنه. دید شخص رو به زندگی تا حدود زیادی عوض میکنه. با خوندن این کتاب به مارک منسون علاقه مند شدم.

  • تصویر کاربر

    • سعیده فدایی
    • پاسخ به نظر

    متن روان و قابله درک.کتابی عالی برای همه حتما بخونیدش اگه فکر میکنید که قراره اتفاق خاصی بیافته تو زندگیتون یا به همه چیز توجه میکنید و برای همه چیزغصه میخورید حتما مطالعه اش کنید.دیدگاهه منو به زندگی عوض کرد

  • تصویر کاربر

    • پرنیا راد
    • پاسخ به نظر

    من کتاب روانشناسی زیاد خوندم ولی با این اصلا نتونستم ارتباط برقرار کنم، تا اخر خوندم ولی کتاب گیرایی نبود

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی