30بوک
کتاب عمومی
مذهبی
عمومی
دیدگاه اسلام به کسب و کار

دیدگاه اسلام به کسب و کار

(1)

1,450,000ریال

1,160,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
241

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دیدگاه اسلام به کسب و کار

انتشارات اندیشه احسان منتشر کرد:
اقتصاد اسلامی با هر نوع مبانی اقتصادی که به اسلام حاکمیت بدهد سازگار است. ایراد به اقتصاد لیبرال از این بابت است که پایه و اساس آن "مبانی مادی" و تهی از "مبانی توحیدی" است. نویسندگان این کتاب سعی داشتند دو وجه از رویکرد اسلام به کسب و کار را معرفی کنند. نخستین بعد به تمایز مبانی اقتصاد اسلامی با دو گفتمان اقتصادی غیرتوحیدی یعنی سرمایه‌داری- سوسیالیستی پرداخته است. در بُعد دوم سعی شده، با استناد به مبانی فقهی، "اقتصاد مقاومتی" در قالب یک پارادایم علمی و به عنوان کنشی عملیاتی و نه فقط واکنشی در مقابل تحریم برای ایجاد کسب و کار مطرح شود.
دکتر محمدعظیم خدایاری رییس دانشگاه آزاد ملایر و فارغ‌التحصیل دانشگاه امام صادق (ع) در دو رشته معارف اسلامی و مدیریت مالی هستند که تاکنون علاوه بر راهنمایی و مشاوره بیش از 50 پایان نامه در رشته‌های مدیریت بازرگانی و مدیریت دولتی، ده‌ها مقاله ملی- بین‌المللی از ایشان در حوزه‌های بیمه و مدیریت مالی به چاپ رسیده است.
سامان سامنی تحصیلات خود را در مقطع فوق لیسانس دو رشته زبانشناسی همگانی و مدیریت بازرگانی به پایان رسانده که از وی تاکنون 6 عنوان کتاب تألیفی، 2 عنوان کتاب ترجمه و 14 عنوان مقاله در حوزه‌های تحلیل گفتمان و بازاریابی به چاپ رسیده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی