بیکاری جوانان در مناطق روستایی

(0)
نویسنده:

800,000ریال

640,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
91

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بیکاری جوانان در مناطق روستایی

اندی فورلانگ جامعه‌شناس مشهور دانشگاه گلاسگو که بیشترین تمرکزش بر مطالعات جوانان بوده است، پست‌های دانشگاهی مختلفی را در دانشگاه‌های ادینبورگ و استراسکلاید در حوزه جامعه‌شناسی بر عهده داشته است. همچنین باید اشاره کرد که او به عنوان پروفسور مشارکت اجتماعی و آموزش، در وزارت آموزش و پرورش و معاون رئیس اداره مدیریت نیز منصوب شد.
فورلانگ یکی از محققان برجسته و از اعضای آکادمی علوم‌اجتماعی بریتانیا در سال 2011 و عضو کمیته تحقیقاتی و زیرساختی (ای‌اس‌آرسی) نیز بوده و به همراه همکارش "فرد كارتمل"، (که او نیز جامعه شناس بود)، چندین مقاله و كتاب در حوزه جوانان به قلم تحریر در آورده است، كه مراجع بسیار خوبی در حوزه مطالعات جوان محسوب می‌شوند.
پروفسور اندی فورلانگ، جامعه شناس مشهور بین المللی جوانان، در سن 30 ژانویه سال 2017 در سن 60 سالگی درگذشت.
این كتاب وجه تمایز بیکاری جوانان روستایی را مورد بررسی قرار داده و مشکلات خاصی که افراد ساکن در خارج از حوزه شهری با آنها مواجه هستند را مطرح می‌کند. افزون بر آن، این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه جوانان روستایی با موانع دیگری اعم از دورافتادگی جغرافیایی و محدودیت فرصت‌هایی که در دسترس هستند، مواجه‌اند. می‌توان گفت برای جوانان روستایی، برخی از مؤثرترین راه‌های ورود به به بازار کار (مانند آموزش و پرورش) و همچنین فرصت‌های رسیدن به اهداف و آرزوهایشان ممکن است محدود و یا غیر قابل دسترس باشد.

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی