قصه عشق

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
228

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قصه عشق

انتشارات کتیبه پارسی منتشر کرد:
کتابی فوق العاده جالب و سرگرم کننده، کتاب برای مجردها، متأهل ها و مشاورانی که به آن ها یاری می رسانند.
آنچه ما را نسبت به عده ای جذب و نسبت به عده ی دیگری دفع می کند چیست؟ آنچه باعث می شود برخی روابط به نرمی جلو بروند و بعضی دیگر به سختی شکست بخورند چه؟ رابرت جِی استرنبرگ در "قصه عشق" ثابت می کند که رابطه ای که هر یک از ما خلق می کنیم برخاسته از داستانی است که هر کدام در درون خود داریم و از این طریق پاسخی متفاوت به این پرسش ها می دهد.
او با استفاده از نتایج تحقیقات گسترده و مثال هایی از زندگی واقعی زوجین 26 نوع مختلف از داستان عاشقانه را بر می شمرد. شامل داستان خیالی، داستان شغل، داستان کلکسیونر، داستان وحشت و داستان های دیگری که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و هر کدام به یک وادی جدا ختم می شوند. داستان ها معمولاً پیش فرض های ناخودآگاهی هستند که بر انتخاب های عاشقانه ی ما حاکمند. ما تنها با آگاهی از نوع داستان عاشقانه مان است که می توانیم روابط پایدار تر و رضایت بخش تری خلق کنیم.
مادامی که نقش داستان هایمان را نادیده بگیریم محکوم به تکرار اشتباهات گذشته ایم. بخشی از کتابی که در دست دارید این نوید را به شما می دهد که با وجود اینکه داستان ها قدرت زیادی دارند، ما این توانایی را داریم که آن ها را از نو بنویسیم و بیاموزیم که چطور زوجی را برای خود انتخاب کنیم که داستانش مشابه داستان ما باشد.
در "قصه عشق" استرنبرگ، کتاب عشق را در برابر دیدگان ما می گشاید و به ما روش کشف داستان هایمان و راه نگریستن به روابط با دیدی نو می آموزد. "قصه عشق" برخاسته از عقاید یکی از متفکرترین و روشن فکر ترین اندیشمندان در باب موضوع مهمی چون عشق است.
دکتر جودیث سیلند، نویسنده ی کتاب های پرفروش "باراضافی" و "چگونه مردها را بیشتر دوست بداریم ولی کمتر نیازمندشان باشیم"
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی