بازنده

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
348

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازنده

نشر کوله پشتی منتشر کرد:
نیکلاس توماس برنهارد (تولد 9 فوریه 1931 در شهر هرلن هلند، مرگ 12 فوریه 1989 در گموندن کشور اتریش) یکی از بزرگ ترین نویسندگان و نمایشنامه نویسان قرن بیستم کشور اتریش به طور اخص و کشورهای آلمانی زبان وجهان به طور اعم محسوب می شود.
هرچند برای سنجش اهمیت و ارج نویسندگان بزرگ دنیا، جوایز بزرگ ادبی مانند گنکور، پولیتزر، و نوبل، راهنما و معیار قابل اعتمادی نیستند، ولی باز همچنان نویسندگان بزرگی در دنیا بوده و هستند که چندان مورد تمجید واقع نشده ولی خود راه گشای بسیاری بوده اند. توماس برنهارد اتریشی از آن دسته است.
به خودم گفتم، برای رهایی از این بازنده ها و به بن بست رسیده ها دردسر و زحمت زیادی متحمل می شویم؛ چون آن ها هر کاری می کنند تا به محیط اطرافشان زور بگویند و همنوعان خود را از بین ببرند. با خودم فکر کردم آن ها ضعیف هستند و درست به همین علت که ضعیف هستند و ضعیف ساخته و پرداخته شده اند، این نیرو را دارند که بر محیط اطرافشان تأثیری نابودکننده بگذارند. آن ها در قبال محیط اطراف و همنوعانشان بی ملاحظه تر از آن هستند که تصورش را بکنیم و وقتی انگیزه و محرکشان را بشناسیم-فرایند بازنده بودن و به بن بست رسیدن منحصر به فردشان- آن وقت دیگر خیلی دیر شده است تا بتوانیم از شر آن ها خلاص و رها شویم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی