پری دریایی

(49)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
3282

علاقه مندان به این کتاب
33

می‌خواهند کتاب را بخوانند
5

کسانی که پیشنهاد می کنند
9

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پری دریایی

انتشارات باژ منتشر کرد:
کِیلن، چندین دهه ی پیش، وقتی خانواده اش در حادثه ای وحشتناک در آب دریا غرق شدند تبدیل به یک پری دریایی شد. با اینکه اگر کلمه ای به زبان می آورد، باعث کشته شدن دیگران می شد، ولی نمی توانست در مقابل وسوسه ی سپری کردن زمانش روی خشکی، تماشای افراد عادی و اشتیاقش برای روزی که بتواند دوباره حرف بزند، بخندد و آزادانه بین انسان ها زندگی کند، مقاومت کند.
کِیلن تسلیم شده بود تا محکومیتش را در انزوا بگذراند... تا اینکه اِیکینلی را دید. اِیکینلی خوش قیافه، حامی و مهربان، همان کسی است که کیلن همیشه رؤیایش را در سر می پروراند. با اینکه نمی تواند با او حرف بزند، ولی خیلی زود رابطه ای بین شان ایجاد می شود که هیچ کدام شان نمی توانند آن را انکار کنند... و کیلن نمی خواهد که انکارش کند.
عاشقِ یک انسان شدن، یعنی زیر پا گذاشتن همه ی قوانین اقیانوس و اگر اقیانوس بویی از احساسات کیلن ببرد، او مجبور می شود ایکینلی را برای همیشه ترک کند. اما کیلن برای اولین بار در عمرش که همیشه مطیع قوانین بود، مصمم است به حرف دلش گوش بدهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

کتاب پری دریایی 

کتاب پری دریایی


بخشی از کتاب پری دریایی:
«قطعه‌ای از موسیقی توجهم را جلب کرد؛ دست‌هایم را از گوش‌هایم برداشتم. موسیقی محسورم کرد و ترس و دل‌نگرانی‌هایم رنگ باخت. به نظرم رسید بهتر است توی آب دریا باشم و به جای برخورد قطره‌های باران به بدنم، امواج دریا احاطه‌ام کنند. آب دریا گوارا به نظر می‌رسید، باید می‌نوشیدمش. باید معده، قلب و ریه‌هایم را با آب دریا پر می‌کردم.»

پری دریایی رمانی فانتزی و عاشقانه نوشتۀ کایرا کاس نویسندۀ پرفروش نیویورک‌تایمز است. نویسنده ابتدا این کتاب را به صورت آنلاین در سال 2008 منتشر کرد. در سال 2016 پس از این‌که کاس داستان را دوباره بازنویسی کرد،‌ انتشارات هارپر کالینز این داستان را به صورت کتاب منتشر کرد.

معرفی کتاب پری دریایی اثر کایرا کاس 

پری دریایی اثر کایرا کاس با ترجمۀ رباب پور عسگر رمانی عاشقانه و فانتزی است. پری دریایی رمانی جذاب دربارۀ گروهی از پری‌های دریایی‌ست که با آواز خواندن و صدای جادویی‌شان قایق‌ها را به کام مرگ می‌کشانند. صدای این پری‌‌های دریایی مرگبار است و حتی با یک کلمه می‌توانند هر کسی را به آب بکشند. این پری‌های دریایی در خفا زندگی می‌کنند اما وقتی کالن با پسری آشنا می‌شود همه چیز تغییر می‌کند. داستان پری دریایی چنان جذاب است که شما را بی‌وفقه از یک صفحه به صفحۀ بعد می‌کشاند. نویسنده در این رمان به زیبایی دوستی قوی بین شخصیت‌های اصلی را به تصویر کشیده است. دوستی‌هایی که گاهی زیبا هستند و گاهی قلب شما را به درد می‌آورند.

خلاصه داستان

پس از غرق شدن یک کشتی تفریحی، کالن والدینش را از دست می‌دهد. کالن به خدمت پری‌های دریایی در می‌آید و باید صد سال به اقیانوس خدمت کند و با فریب و صدای جادویی‌اش انسان‌ها را به اقیانوس بکشاند. صدایی که هر انسانی را به کام مرگ می‌کشاند. آکینلی پسری خوش‌قلب، مهربان و خوشتیپ است و در واقع همان پسری است که کالن همیشه در رویاهایش می‌دید. کالن می‌خواهد در کنار این پسر باشد اما نمی‌تواند. او مدت‌ها با احساساتش درگیر است چون عاشق شدن هر دوی آن‌ها را به خطر خواهد انداخت و پری‌های دریایی که حالا خواهرانش محسوب می‌شوند، این را به او هشدار می‌دهند. آیا کالن به دنبال قلبش خواهد رفت و همه چیز را به خطر می‌اندازد یا تصمیم دیگری می‌گیرد؟

خواندن کتاب پری دریایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این رمان عاشقانه مطمئناً خوانندگانی را که طرفدار داستان پری دریایی کوچولو اثر هانس کریستین اندرسن بوده‌اند مجذوب خود خواهد کرد.

درباره نویسنده کتاب پری دریایی

نویسنده کتاب پری دریایی

کایرا کاس نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز و مجموعۀ محبوب «انتخاب» است. او مدرک کارشناسی‌اش را در رشتۀ تاریخ از دانشگاه رادفورد دریافت کرد و در کارولینای جنوبی بزرگ شد و در حال حاضر با خانواده‌اش در ویرجینیا زندگی می‌کند. او نویسندۀ داستان‌های فانتزی جوانان است و مجموعۀ «انتخاب» اولین کتابش بود که در سال 2012 منتشر شد و او را به نویسنده‌ای محبوب تبدیل کرد.

می‌توانید کتاب فانتزی و جذاب پری دریایی را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی ۳۰بوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (5)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • منا فرزانه
    • پاسخ به نظر

    حقیقتا کتاب فوق العاده ای بود من کتاب های رمان زیادی خوندم ک بعدش گفتم بهتر از این کتاب نمیتونم پیدا کنم اما بعد خوندن این کتاب متوجه شدم واقعا فاصله ی خیلی زیادی تا بقیه داره .کتاب به شدت قلم روان و ساده ای داشت در عین حال که از تخیل استفاده شده بود اونقدر همه چیز بدون بزرگ نمایی بود ک ادم اصلا یادش میرفت داره یه داستان خیالی میخونه.

  • تصویر کاربر

    • روژینا عادلی
    • پاسخ به نظر

    قبل این کتاب تصورم از پری دریایی موجوداتی با دم و بالاتنه ی انسان بود ولی بعدش فهمیدم که فقط تفاوتشون میتونه حرف نزنشون باشه شاید بین ما زندگی میکنن و برای اقیانوس خدمت میکنن!میدونم خیلی فانتزی شد ولی دنیا کتاب کلا نظرمو عوض کرد حتما بخونید کتاب فوق العاده ایه...

  • تصویر کاربر

    • Maral Aliakbari
    • پاسخ به نظر

    نویسنده عالی و مترجم عالی و انتشارات عالی...یه پکیج کامل...

  • 1
  • 2

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی