گربه راهنمای ما

(7)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
358

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گربه راهنمای ما

انتشارات باران خرد منتشر کرد:
آیا فکر می کنید گربه ها نگران بازنشستگی خود هستند؟ خیر. آیا فکر می کنید کاری که دوست ندارند را انجام می دهند؟ به هیچ عنوان. یا به جای اینکه گوشه ای نشسته و پنجه های خود را بلیسند و از پنجره به بیرون نگاه کنند، مدام این طرف و آن طرف می دوند و کار می کنند؟ اصلاً.
آرام، آزاد، جذاب، عاقل، باشکوه، مطمئن به خود-حیوانات خانگی گربه سان دوست داشتنی ما با غرور همۀ ویژگی هایی که تمام عمر وقتمان را صرف به دست آوردن آنها می کنیم، دارند. پس تعجبی ندارد که همه می خواهند شبیه گربه ها باشند.
استفان گارنیه، نویسندۀ معروف فرانسوی، پس از سال ها مشاهدۀ گربۀ خانگی خود، زیگی، به این نتیجه می رسد که هرچه بیشتر شبیه گربۀ خود عمل کند، زندگی شادتری خواهد داشت. مطالعات بیشتر مهر تأییدی بر این گمان او زد که برای گربه ها کلاً هیچ چیز اهمیتی ندارد و او سرانجام تصمیم گرفت این منطق درونی زیگی را با جهانیان به اشتراک گذارد.
شما در هر شرایطی، چه در محل کار و چه در خانه و در کل در زندگی اجتماعی خود می توانید چگونگی مدیریت استرس، مستقل بودن و زندگی به روش خود را از گربۀ خانگی تان فرا گیرید.
کتاب «گربۀ راهنمای ما» با زبانی طنزآمیز، نکاتی الهام بخش و مفید از زندگی روزمرۀ گربه ها و همچنین اسرار آنها را از زبان زیگی در قالب راهنمایی برای آموختن هنر زندگی کردن مانند گربه ها، ارائه می دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی