تجربه اوج

(4)
مترجم:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
287

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تجربه اوج

انتشارات شورآفرین منتشر کرد:
کتابی که در دست دارید یکی از مهمترین آثار نوشته شده در بستر روانشناسی مثبت است. میهای چیکسنت میهای روانشناس مجار و رهبر فکری جریان روانشناسی مثبت در سال 1369 این کتاب را منتشر کرد و بلافاصله به خاطر طرح موضوع مهم و روش اورانه اش شهرت یافت.
موضوع این کتاب به ویژه در شرایط امروز ایران زمین اهمیتی چشمگیر دارد. شرایطی که بحران های جامعه شناختی به فروپاشی و گسست نهادها منتهی شده، و در غیاب ساختارهای اجتماعی پشتیبانی ناامیدی و افسردگی و تاریک اندیشی جلوه ای روشنفکرانه پیدا کرده است. خواندن «تجربه ی اوج» به ویژه برای جوانان کشورمان سودمند است. کسانی که در میدان های گوناگون توانمندی و هوشمندی خود را اثبات کرده اند، و ضرورت دارد که برای خویشتن و در خویشتن ارجمندی اوج های خویش را نیز تجربه کنند و به کرسی بنشانند.
«تجربه ی اوج» کتابی تخصصی نیست، هرچند با زبانی دقیق و علمی به موضوعی مهم و کلیدی می پردازد. کتابی است که درباره ی مردان و زنانی که در اوج زیستند و دستاوردهایی والا پدید آوردند پرسش می کند، و روش های دستیابی به این موقعیت را محک می زند. شناسایی ماهیت تجربه ی در اوج بودن، و چگونگی رسیدن به این تجربه محور این کتاب است...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی