چه جالب چه مفرح

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
123

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چه جالب چه مفرح

انتشارات فلسفه منتشر کرد:
آنی اف. دانز نویسنده، سخنران و مجری پادکست محبوب و پرطرفدار بوده و در نشویل اقامت دارد. شخصیت دلنشین و صادق آنی باعث شده که مخاطب کتاب ها و پادکست حس کند که سال ها با او دوستی دارد. آنی همچنین مؤسس شبکه ی «جالب و مفرح» است - که پادکست خوش نام و نشان «چه جالب و مفرح» تولید آن است. از جمله کتاب های پرفروش آنی می توان به «100 روز برای شجاع بودن» و «خدا را بیاد بسپار» اشاره کرد. آنی صراحت بیان فوق العاده ای داشته و هرگز از صحبت درباره ی موضوعات چالش برانگیز نمی هراسد. تمام تلاش او این است که در انتهای هر بخشی مسیر را به سمت خداوند و موهبت زندگی بازگرداند. علاقه مندی های آنی را می توان در خنداندن دوستان، ساخت کاغذرنگی، فوتبال و بادام زمینی آب‌پز خلاصه کرد. (به خصوص اگر بادام زمینی ها را از مغازه های بین راهی ایالت جورجیا خریده باشند!)
تفریح: واژه ای کوچک با اثری بزرگ در زندگی شما
همه ما به چیزهایی مانند غذا، مسکن و امنیت برای بقا نیازمندیم. ولی باید گفت که احتیاجات ما از سطح ابتدایی فراتر است و ما در زندگی نیازمند لذت و تفریح نیز هستیم. آنی اف. دانز، نویسنده ی موفق و مجری و صاحب پادکست معروف به شخصه اهمیت فراوانی به تفریح می دهد.
ما همه می دانیم که تفریح به غنای زندگی مان منجر می گردد، اما اولویت بندی برای داشتن تفریح برای ما کاری چالش برانگیز است. روزهای سخت، مشغله و احساسات آشفته ای که به زبان نمی توان آورد باعث می شوند نتوانیم تفریح را شناسایی کرده و آن را در زندگی خود بپذیریم.
آنی با قلم روان و روایتگر و بیان زلال احساساتش از ما دعوت می کند تا برای فهمیدن آنچه برایمان جالب و مفرح است زمان بگذاریم - و در ادامه انجامش دهیم! او که پژوهش های زیادی در خوزه ی تفریح کرده و تجربه ی فراوانی در این زمینه دارد به شما نشان می دهد که چگونه امروز و همه روز تفریح را یافته، تجربه کرده و به آن برکت بخشید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی