حرف های یواشکی

(0)
نویسنده:

650,000ریال

585,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
90

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب حرف های یواشکی

انتشارات مهرستان منتشر کرد:
ما پدر مادرها گاهی فراموشکاریم!یادمان رفته وقتی کنجکاوی های زیادی داشتیم یا وقتی قدم به دنیای بلوغ گذاشتیم و دست و پایمان را گم کرده بودیم،دنبال محرم اسراری بودیم تا بتوانیم حرف های مگو را با او در میان بگذاریم. انگار فقط این کنجکاوی ها و پرسش ها برای ما آفریده شده بود و بس.
به محض دیدن رفتارهای شبه جنسی یا شنیدن سوالات جنسی توسط بچه ها ،دست و پای خود را گم می کنیم.از پیامدهای تربیت و آموزش جنسی میترسیم و از اینکه پا پیش بگذاریم و در زمینه این نوع تربیت و آموزش پیش قدم شویم،واهمه داریم .پس بیشترمان عطای آنرا به لقایش میبخشیم و خود را به دنده بی خیالی میزنیم.
اما واقعیت را نمی توان برای همیشه پنهان کرد.کودک و نوجوان است و اضافه کنید که این نسل با نسل ما خیلی فرق دارند و گاهی نمیدانیم با آن ها چکار کنیم . او در کارزار با کنجکاوی ها و غریزه جنسی ،تنها و بی کس است و برای آنچه پدر و مادر ناآگاه از او دریغ کرده اند ،دست نیاز به هر کس و ناکسی دراز میکند که شاید منجر به آسیب های جبران ناپذیری شود.
پدر و مادران عزیز باید مراقب حرف های یواشکی فرزندانتان باشید.یک دنیا حرف و سوال و دغدغه های جنسی که قرار نیست حرف های یواشکی باقی بماند،پس تا دیر نشده لطفا سریع و درست اقدام کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی