فیلم نوآر (از برلین تا سلین سیتی)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
236

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فیلم نوآر

انتشارات بان منتشر کرد:
کتاب فیلم نوآر: از برلین تا سین‌سیتی به کاوش در جهان تیره‌‌ و تاری که بسیاری از ماندگارترین تصاویر سینما را به وجود آورده می‌پردازد. هنگامی که به فیلم نوآر می‌پردازیم، نه به یک ابژه‌ی عینیِ از پیش موجود در جهانِ خارج برمی‌خوریم و نه به ایدئالی که فیلم‌هایی خاص کمابیش با آن مطابقت دارند. مارک بولد با بررسی مشکلات تعریف و سرشت غالباً مبهم فیلم نوآر، به فیلم‌هایی که می‌توان آن‌ها را نئونوآر نامید نظر می‌افکند. فیلم نوآر به‌واسطه‌ی خصلت شمایلی و ماندگارش، ستارگانی بزرگ (بوگارت، باکال، میچام، لنکستر) و بسیاری از بهترین کارگردان‌ها (وایلدر، لانگ، پرمینجر، هاکس، سیودماک، ولز) را مجذوب خود کرد و این کتاب راهنمایی بایسته به این ژانر محبوب است.
مارک بولد دانشیار مطالعات فیلم در دانشگاه غرب انگلستان و همچنین سردبیر مجله‌ی سینما و تلویزیون علمی‌-تخیلی است. از کتاب‌های او می‌توان سولاریس (2014)، علمی-تخیلی: کتاب راهنمای فیلم راتلج (2012) و سینمای جان سیلز: ستاره‌ی دورافتاده (2009) را نام برد.
مجموعه‌ی راه‌های كوتاه كتابخانه‌ای جامع از متون مقدماتی شامل طیف كاملی از مباحث مطالعات فیلم است و به‌شیوه‌ای ویژه و كاربردی برای استفاده‌ی دانشجویان و علاقه‌مندان سینما و فرهنگ عامه طراحی شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی