راسپوتین

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
118

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راسپوتین

انتشارات علم منتشر کرد:
هانری تروویا Henry troya (که برای راحت تر کردن تلفظ اسمش، غالبا او را هانری ترویا می نامند) از برجسته ترین و پرکارترین نویسندگان معاصر فرانسه و عضو فرهنگستان ادب (اکادمی) این کشور است. اصلا روسی است و طبیعی است که اکثریت قریب به اتفاق آثارش، چه در زمینه رمان و حکایت و چه در شرح حال، به سرزمین مادری اش و به شناساندن خلقیات و آداب مردم آن و معرفی مردان و زنان نامدارش اختصاص داشته باشد. او تاکنون 70 جلد رمان های گوناگون (بعضی ها در سه یا چهار جلد)، نوول، بیوگرافی، پژوهش و سفرنامه نوشته است؛ و در میان آثار او، شرح حال هایش، جائی نمایان دارند. نویسنده بزرگ روسی تبار فرانسوی، تا امروز به ترتیب تاریخ انتشار، داستایوسکی، پوشکین، لرمانتوف، تولستوی، گوگول، کاترین بزرگ، پتر کبیر، الكساندر اول، ایوان چهارم (مخوف)، چخوف، تورگنی یف، گورکی، گوستاو فلوبر، گی دوموپاسان، الکساندر دوم، نیکلای دوم، امیل زولا، پل ورلن، شارل بودلر و اونوره دو بالزاک را به سبک خاص خویش، به دنیا معرفی کرده است.
راسپوتین»، آخرین اثر اوست که در اکتبر 1996 از سوی مؤسسه «فلاماریون» که چاپ و نشر تقریبا کلیه آثار نویسنده را برعهده دارد، در پاریس منتشر شده است.
«راسپوتین» هانری ترویا نیز مانند بیوگرافی های دیگری که بالاخص از نامداران سرزمین روس نوشته است، چون یک رمان، خواندنی است و امید است که مترجم، روانی نوشته او را، تا آن جا که در توان داشته است، حفظ کرده باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی