برای زندگی بنویس

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
118

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برای زندگی بنویس

انتشارات فلسفه منتشر کرد:
جولیا کامرون پس از کتاب پرفروش خود راه ،هنرمند خلاقیت و گفتگو در مورد هنر را به جهان آموزش داده .است اکنون در این کتاب برای زندگی ،بنویس او به یکی از موضوعاتی می پردازد که بیش از همه به قلب و روح او نزدیک است هنر نویسندگی و تمرین و ممارست در آن.
طی مطالبی که برای شش هفته در نظر گرفته شده اند کامرون خوانندگان را با دقت و گام به گام در یک فرآیند خلاق هدایت می کند.
این کتاب که جدیدترین اثر از مجموعه راه هنرمند به حساب می آید مراحل زیر را شامل می شود ابزاری نوین معرفی می کند که برای هر روز سهمیه ای در نظر میگیرد و توسط روش های قدرتمند و واقع گرایانه گسترش می یابد . در مسیری که از آغاز به نوشتن تا معلق ماندن برخورد و مقاومت در برابر شک و تردید مهلتها و دیوانه سازها کمین کرده اند خواننده را به روشی کاملاً خلاقانه هدایت و راهنمایی می کند.
صرف نظر از این که در حال کار بر روی چه پروژه ای ،هستید از داستان تا شعر نمایشنامه استندآپ فیلمنامه یا موسیقی این کتاب به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید. کامرون با تجربه ای که از یک عمر نگارش و نویسندگی به دست آورده است ابزاری عملی برای شروع پیگیری و اتمام پروژه ی نویسندگی برای خوانندگان مهیا می کند.
خواندن کتاب برای زندگی ،بنویس به تمام نویسندگانی که برنامه راه هنرمند را به اتمام رسانده اند و در پی ادامه ی این سفر خلاق هستند یا برای نویسندگانی که به تازگی قلم بر صفحه گذاشته اند از ضروریات به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی