30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
ایران
تاریخ ایران باستان

تاریخ ایران باستان

(0)

4,100,000ریال

3,690,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
31

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تاریخ ایران باستان

انتشارات جاجرمی منتشر کرد:
جوزف سهم برجسته ای نسبت به درک از ایران باستان ایجاد کرد... او به طرز درخشانی در به تصویر کشیدن سنت بزرگی که مشخص کننده سهم ایران باستان در تاریخ جهانی است موفق شده است.
سی سی لامبرگ-کارلوفسکی
در میان تمام تمدن های بزرگ جهان تمدن ایران یکی از قابل توجه ترین اما کمتر شناخته شده ترین است. این مطالعه منشا این کشور است و اینکه چرا با تهاجمات اعراب در قرن هفتم به طرز چشمگیری فروپاشید یوزف ویسهوفر بررسی جامعی از امپراتوری ایران در زمان هخامنشیان اشکانیان و ساسانیان ارائه می دهد او با تمرکز بر منابع اولیه - شواهد مکتوب باستانشناسی و سکه شناسی از ایران - از رویکرد سنتی غربی که به شدت بر روایت های نادرست و بعضاً تعصب آمیز یونانی و رومی تکیه دارد، اجتناب می کند بخشی از طراوت ایران باستان از ارائه یک بحث تاریخی درباره ایران از منظر خاور نزدیک ناشی می شود کتاب تاریخ جامع اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ایران باستان اثر یوزف ویسهوفر مطالب جدید مهمی را برای متخصصان فراهم می کند در حالی که کاملاً در دسترس است و برای هر علاقه مندی در دنیای باستان جذاب است.
این کتاب را به شدت توصیه می کنیم این کتاب علمی به خوبی نوشته شده و جذاب استه متخصصان و خوانندگان عمومی را به طور یکسان بیدار می کند.
ماریا بروسیوس، کالج کوئینز، آکسفورد
یوزف ویسهوفر یک محقق کلاسیک آلمانی و استاد سابق تاریخ باستان در کلاسیک دانشگاه کیل است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی