سابرینا

(0)

1,420,000ریال

1,278,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
120

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سابرینا

انتشارات بیدگل منتشر کرد:
| سابرینا فرچایلد دختر راننده شخصی خانوادۀ لارابی، پس از پنج سال کار و اقامت در پاریس به لانگ آیلند بازمی گردد. او در دیدار دوباره با این خانواده ثروتمند در هیئت زنی تحصیل کرده جذاب و پخته ظاهر می شود که به کلی با آنچه از او به خاطر دارند متفاوت است. طی مواجهه و گفت و گوهای سابرینا با این افراد عشقی عجیب و غیر منتظره نیز میان او و لاینس یکی از پسران خانواده شکل می گیرد ذکاوت و واقع بینی لاینس او را هم سنگ سابرینا قرار می دهد که با ورود به دنیای بزرگسالی دیگر به شناختی از خودش خواسته هایش و جهان رسیده و باید در مورد سرنوشتش تصمیم بگیرد.
سابرینا در سال 1953 در برادوی روی صحنه رفت و بیلی وایلدر را چنان شیفته خود کرد که در نهایت با اقتباس از آن یکی از برجسته ترین کمدی های عاشقانه تاریخ سینما را ساخت سادگی روایت دیالوگ های هوشمندانه و پرهیز از کلیشه های آن دوران در به تصویر کشیدن تقابل های طبقاتی و جنسیتی متن تیلور را به اثری ماندگار بدل کرده است .I
| ساموئل آلبرت تان نباوم مشهور به ساموئل تیلور از چهره های شاخص تئاتر برادوی و نویسنده برخی از برجسته ترین فیلم های دوران کلاسیک هالیوود از جمله سرگیجه هیچکاک است. تیلور برای همکاری در نگارش فیلم نامه سابرینا برنده جایزه گلدن گلوب و نامزد جایزه اسکار شد نمایشنامه آوانتی و فیلم نامه های توپاز و سه نفر روی نیمکت از دیگر آثار شناخته شده او هستند.
مجموعه نمایشنامه های بیدگل مجموعه ای منحصر به فرد از نمایشنامه هایی است که یا تابه حال به فارسی ترجمه نشده اند و یا ترجمه مجدد نمایشنامه هایی خواهد بود که از هر جهت لزوم ترجمه دوباره آنها حس می گردد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی