تمرین در آب

(0)
نویسنده:

2,090,000ریال

1,881,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
5

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تمرین در آب

انتشارات حتمی منتشر کرد:
ورزش و ورزش کردن طی سالیان طولانی از قالب یک تفریح و سرگرمی به قالب یک حرفه و فعالیت درآمده‌ و امروزه به صورت علمی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و غیر از بعد رقابتی و سرگرمی به عنوان بهترین روش برای درمان بسیاری بیماری‌ها و توانبخشی و پیشگیری از صدمات احتمالی شناخته شده است. بسیاری از بیماری‌هایی که مستلزم صرف هزینه‌ای بالا برای درمان و حتی عمل جراحی می‌باشد را می‌توان با ورزش‌هایی که توسط متخصصان ارایه می‌شود جلوگیری و یا درمان کرد. افزایش قدرت و استقامت عضلانی، بهبود عملکرد سیستم قلبی عروقی، افزایش تراکم استخوانی، تولید هورمون‌هایی برای داشتن روحیه شاد و جلوگیری از هر نوع بیماری‌های عصبی، افزایش قدرت تمرکز و … در نتیجه ورزش منظم به دست می‌آید که باعث می‌شود فرد با داشتن اعتماد به نفس بالا و سلامتی کامل در زندگی اجتماعی و شغلی خود به موفقیت های بیشتری دست یابد که بدون داشتن سلامتی هیچ چیزی برای انسان لذت بخش و قابل ارزش نیست. در این راستا ورزش آبی نیز یکی از فعالیت‌های جذاب و مفرح می باشد که هم برای تمرینات مقاومتی و هم تفریح از ویژگی‌های منحصربه فردی برخوردار است. طوری که با جذب نیروهای آسیب زا و کاهش فشار بر روی مفاصل بخصوص برای افرادی که در معرض آسیب و یا آرتروز می باشند، مناسب می‌باشد.

ورزش آبی پس از سال 1987 محبوبیت یافته و بیشتر به عنوان ورزشی موثر و ایمن معروف شده است. یک روش عالی برای فعال ماندن صرف نظر از سن و فرم بدن شماست. اگر برنامه تمرینی یا تناسب اندام را شروع می‏ کنید، آب محیطی است که مفاصل شما را به دور از فشار نگه می ‏دارد، برای ایستادن در حالت قائم حمایت می‏کند (در نتیجه کاهش پتانسیل برای سقوط)، و دمای بدن را خنک نگه داشته طوری که از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری می ‏کند. اگر نیازمند تمرین شدید هستید، آب می‏تواند در برابر حرکت شما مقاومتی ایجاد کند که در خشکی یافت نمی شود و همچنین می ‏تواند مهارتی بسیار شرط‌پذیر برای رقابت باشد. اگر نگرانی پزشکی دارید آب یک محیط ملایم و ایمن است، زیرا اجازه می‏دهد وزن قسمت آسیب دیده بدن در حالی که درگیر فعالیت و تقویت عضلات اطراف مفصل اندام است، گرفته شود. همچنین زمانی که نیاز به استراحت و تنظیم سرعت و قوای خود داشته باشید، به شما اجازه استراحت می‏دهد. شرایطی برای یک تمرین واقعاً مناسب بر اساس انگیزه نیازهای ویژه فراهم می‏ کند.

ورزش آبی برای همه کسانی که علاقه مند به شروع تمرین در آب هستند شامل می‏ شود، از جمله کسانی که به دنبال توانبخشی بعد از جراحی یا آسیب دیدگی هستند. این کتاب به چهار بخش تقسیم شده است. ما با فواید منحصر به فرد محیط آبزی شروع می ‏کنیم و اینکه چرا محیط آبزی بخش با ارزش یک برنامه تمرینی است. همچنین درفصل اول مراحل آماده شدن برای شروع یک برنامه تمرینی در آب ذکر شده است که از جمله چه تجهیزاتی در صورت وجود هر گونه نیاز شما ممکن است پیدا و استفاده کنید. ما همچنین توضیحاتی در مورد برخی از نگرانی‏ های امنیتی خاص به شما می‏ دهیم که نیاز به آگاهی از محیط استخررا دارید. زمانی که شما برای ورود به آب شدن آماده شدید، فصل دوم شمارا برای تمرینات اولیه هدایت می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی