پینوکیو

(0)
نویسنده:

850,000ریال

765,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
7

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پینوکیو

انتشارات بوی کاغذ منتشر کرد:
کتاب پینوکیو (نمایشنامه‌ی کودک و نوجوان) بازآفرینی جذاب و هیجان‌انگیزی توسط سو آرنگو از شخصیت اصلی رُمان مشهور «ماجراهای پینوکیو» نوشته کارلو کلودی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان اهل ایتالیا، است.
این اثر توسط داود زارع برای اجرای نمایشی ترجمه و بازآفرینی شده است، البته او با توجه به ویژگی‌های جامعه امروز افزوده‌هایی را در متن اصلی گنجانده است.
دربارۀ کتاب پینوکیو
پینوکیو عروسکی چوبی است که آرزوی تبدیل شدن به پسری واقعی را دارد و بسیار دروغ می‌گوید. او در پی تغییر است؛ ابتدا به عروسکی خوش‌قلب که دروغ نمی‌گوید، سپس به یک انسان و در نهایت به شخصی مفید برای جامعه. شاید او یک کارآفرین باشد که سراسر جهان او را می‌شناسند.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این کتاب مطرح می‌شود، به تصویر کشیدن نجابت انسانی است؛ اینکه چگونه فرد تنها در صورتی می‌تواند واقعاً انسان باشد که اصول اخلاقی را انجام دهد. پینوکیو به خوانندگانش می‌آموزد که برای رسیدن به جایی که می‌خواهند در زندگی باشند، از میان‌براستفاده نکنند و به این فکر کنند که عمل درست چیست. این تغییر رفتار پینوکیو است که در نهایت او را تبدیل به پسری واقعی می‌کند.
مجید قناد، تهیه‌کننده، کارگردان و هنرمند پیشکسوت کودک و نوجوان، درباره این اثر چنین می‌گوید: «این نمایشنامه زیباست. به خوبی تنظیم شده و اشعار مناسبی دارد. هم خواندنی است و هم مشتاقی که آن را بر روی صحنه ببینی. ما باید با تئاتر به بچه­ها اخلاق، نزاکت، راستگویی و احترام به بزرگترها را بیاموزیم که در این نمایشنامه به آن پرداخته می­شود. خواندن، اجرا و دیدن این نمایشنامه را توصیه می­کنم.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی