بزرگراه لینکلن

(0)
نویسنده:

4,090,000ریال

3,681,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
26

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بزرگراه لینکلن

انتشارات شگفت منتشر کرد:
استاد رمان های جذاب و پیچیده ، با داستانی روان و دل نشین بازگشته است.

در ماه ژوئن ۱۹۵۴ «امت واتسون» هجده ساله که پانزده ماه به جرم قتل غیرعمد در اردوگاه نوجوانان به سر برده توسط زندانبان به خانه اش در نبراسکا بازگردانده می شود. مادرش مدت ها پیش آن ها را ترک کرده، پدرش براثر بیماری درگذشته و خانه و مزرعه خانوادگی شان توسط بانک مصادره شده است. امت تصمیم دارد همراه با برادرش بیلی که هشت سال دارد به کالیفرنیا برود و در آنجا زندگی جدیدی را آغاز کند. زمانی که اتومبیل زندانبان در انتهای جاده محو می شود، امت در کمال شگفتی، دو دوست دوران اردوگاه را دوباره ملاقات می کند. آن ها مخفیانه درون صندوق عقب خودروی زندانبان مخفی شده و همراهش آمده اند. آن ها برای زندگی آینده امت خواب هایی دیده اند؛ ماجراهایی که هر چهار نفرشان را طی یک سفر پرفراز و نشیب درست به نقطه مقابل کشور، یعنی شهر نیویورک می کشاند.
این رمان که سومین نوشته تولز است، در طی ده روز و از نقطه نظرات متفاوت بازگو می شود و خوانندگانی که طرفدار داستان های چند لایه ای او هستند را به خود جذب کرده و حال و هوا، شخصیت ها و اتفاق های جذاب و جدیدی را برایشان به تصویر می کشد.

«امورتولز» نویسنده دو کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام های «قوانین تمدن» و «اشراف زاده ای در مسکو» است. این دو کتاب روی هم رفته بیش از چهار میلیون نسخه فروش داشته و به بیش از سی زبان ترجمه شده اند. تولز همراه با همسر و دو فرزندش در منهتن زندگی می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی