نقاش ستاره ها

(0)

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
35

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نقاش ستاره ها

انتشارات افراز منتشر کرد:
چشم‌هایم می‌سـوزد، شـانه‌هایم سنگین است، اما می‌دانم که تا طلوع خورشید بـه نحـوی غیرمعمـول هشـیار و قبراق خواهم بود و حتی لحظه‌ای تسلیم خواب نخواهم شد. علتش مانعی است که در سرم است، مثل وزوزی ذهنی که فکـرم را پریشـان می‌کند. گذشته. مامان. خاطره‌ها. کودکی‌ام، کـه مـدت‌ها فکـر می‌کـردم کـاملا پشت‌سر گذاشته‌ام، در این شبی که قرار است پدر شوم دوباره با جزئیات مقابـل چشم‌هایم نقش می‌بندد

ملیسا داکوستا (متولد 1990) نوشتن را به در دست داشتن چوب جادو تشبیه می‌کند، چوب جادویی که ناممکن را ممکن می‌کنـد و بـه او اجـازه می‌دهـد در دنیاهایی متفـاوت از دنیای شخصـی‌اش و در قالـب شخصـیت‌های گونـاگون زندگی کند. از همان دوره‌ی کودکی که او خواندن و نوشتن را آموخت، نوشـتن بـه محبوب‌ترین و مهم‌ترین سرگرمی‌اش تبدیل شد؛ و سرانجام همین چـوب جـادو بود که زندگی او را در دورە‌ی جوانی به‌کل متحول کرد.[...] از 2019 تا نیمۀ 2023 هفـت رمـان خانم داکوستا یکـی پـس از دیگـری منتشـر شـد، کتاب‌هایی که جایزه‌های متعددی را برای او به ارمغان آورد. فروش خیره‌کنندەی این آثار پدیدآورنده‌شان را پله‌پله بالا برد و بر اساس رتبه‌بندی سالانە‌ی نشریە‌ی معتبر فیگارو، او را در عرض پـنج سـال در صـدر فهرست پرمخاطب‌ترین نویسندگان فرانسه نشاند. (از مقدمه‌ی مترجم)

نقاش‌ستاره‌ها هفتمین رمان این نویسنده‌ی فرانسوی است. نویسنده در این داستان تکان‌دهنده بر گستردگی بی‌حدومرز توانایی خیال‌پردازی تاکید می‌کند و به یادمان می‌آورد که تنها عشق التیام‌بخش‌ترین مرهم بر عمیق‌ترین زخم‌های انسان است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی