30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
سرسختی ذهنی برای ورزشکاران

سرسختی ذهنی برای ورزشکاران (رایان استیل)(6459)

(0)
نویسنده:

1,090,000ریال

981,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
12

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سرسختی ذهنی برای ورزشکاران

انتشارات حتمی منتشر کرد:
سر سختی ذهنی برای ورزشکاران این است که با کلمات و نگرش خود به سمت محدودیت ها سوق پیدا کنیم، قطعا برون‌رفت از این شرایط سخت خواهد بود. اگر جاه‌طلبی بدون قید و شرطی داشـته باشـیم، بعد از مدتی نامیدی را تجربه خواهیم کرد.
اگر سـقف برای آرزوهایمـان تعییـن کنیم، خود را محدود می‌کنیم و اگر بدون برنامه حرکت کنیـم، فرصت‌هـای مهـم زندگی را از دسـت خواهیم داد. ذهـن ما محصول خوراکـی اسـت که به او می‌دهیـم.
باید مراقب نوع نگاهی باشـیم که به دنیا و اهدافمـان و مهم‌تـر از آن‌هـا به توانایی‌هایمان داریم. اگر بعد از سـال‌ها از خودمـان در مـورد مسـیری که در زندگی طی کردیم سـؤال کنیـم، تنها یک جواب است که می‌تواند احساس آسودگی را به ما بدهد.
” من همه تلاشم رو کردم”. چه قهرمان جهان شـده باشـیم چه به موفقیت‌های بزرگ دسـت نیافته باشیم، این جواب می‌تواند تسکینی بر هر علامت سؤال ما باشد.
با اینحال تلاش بدون هوشـمندی می‌تواند فقط کالری ما را بسـوزاند و مـا را به هدفی نرسـاند. باعث شـود اهـداف مختلفی را امتحـان کنیم بدون آنکه نتیجه خاصی دسـت پیدا کنیم.
ارزیابی پیوسـته خودمان در طول مسیر می‌تواند نگرش درسـتی از درسـتی انتخاب هدف و بهترین راه‌های دستیابی به آن را به ما بدهد. زندگی که ارزیابی نشـود فاقد اعتبار اسـت و باید برای رسـیدن بـه حس رضایت درونی و شـکوفایی شـخصی دسـت بـه اقدامات ضروری زد.
رسـیدن بـه اوج عملکرد و فتح رقابت‌ها و کسـب عناویـن قهرمانی اگر آسـان بود، قطعا آن قدر ارزشـمند نبود و شـاید هر کسـی تمایل داشـت آن را تجربه کند. مسـیر سـخت آدم‌های سر سـختی می‌طلبد و تلاشـی ما را در این مسـیر به هدف می‌رسـاند که هوشمندانه باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی