طرحی از گذشته

(0)
نویسنده:

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
24

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب طرحی از گذشته

انتشارات ندای تاریخ منتشر کرد :
باستان شناس بودن و انجام باستان شناسی چگونه است؟
نئومی میلر از طریق آبرنگ‌های عجیب و غریب، نقاشی‌ها، حاشیه‌های جذاب و حکایت‌های طنزآمیز، زندگی یک باستان شناس میدانی را به تصویر می کشد و داستان او را با هنرهای جذابی که بیشتر در اوقات فراغت خود در حفاری انجام داده است، روشن می‌کند.
او از آثار هنری‌ای که در 30 سال گذشته انجام داده است استفاده می‌کند تا تجربیات خود را در حفاری‌های مالیان، ایران، گوردیون، ترکیه، پروژه‌های فرات در ترکیه و سوریه و آنائو، ترکمنستان ایران بازگو کند. در متن، حکایات بسیاری به همراه مقدار شگفت انگیزی از اطلاعات در مورد باستان شناسی گنجانده شده است.
این متن به سوالاتی که بیشتر افراد غیر متخصص درباره باستان‌شناسی می‌پرسند پاسخ می‌دهد. چگونه مکان‌ها را پیدا می‌کنید؟ چگونه می‌دانید کجا حفاری کنید؟ چه کسی هزینه حفاری را پرداخت می‌کند؟ و خیلی چیزهای دیگر.
این هنرمند هم زندگی و هم مناظری را که به عنوان یک باستان‌شناس تجربه کرده است را تداعی می کند. این کتاب کوچک نه یک کتاب درسی خشک و نه یک دیدگاه عاشقانه از این میداناست بلکه ادغامی از متن و تصاویر است تا دیدگاهی سرگرم کننده و در عین حال آموزنده از زندگی در حفاری ارائه دهد.
روشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی