30بوک
کتاب عمومی
مذهبی
عمومی
درآمدی بر شناخت تبار انحراف

درآمدی بر شناخت تبار انحراف (6)

(0)

1,550,000ریال

1,395,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
9

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب درآمدی بر شناخت تبار انحراف

انتشارات شهید کاظمی منتشر کرد :
تبار انحراف پژوهشی در جریان‌شناسی انحرافات تاریخی قوم‌ یهود است. انحرافی که آسیب‌های جدی را به ادیان الهی و جامعه بشریت وارد کرده و هنوز هم انسان‌های زیادی در ابعاد مختلف در حال آسیب دیدن از قوم‌ یهود هستند.
در جلد پنجم از مجموعه تبار انحراف، به دوران امامت بیست‌وپنج ساله امام سجاد علیه‌السلام و زمینه‌سازی ایشان برای شکل‌گیری حوزه علمی اهل‌بیت علیهم‌السلام پرداخته شد. این فضا در زمان امامت امام باقر علیه‌السلام به بار نشست و آن حضرت توانست با جذب نیروهای مستعد، یک حوزه علمی قوی براساس معارف اسلام ناب تشکیل دهد که نتیجه آن، هویت‌بخشی دوباره به جامعه شیعی و شتاب گرفتن رشد آن در جامعه بود.
ما در جلد ششم از مجموعه تبار انحراف، با دوران امامت امام باقر علیه‌السلام آشنا می‌شویم. ایشان توانسته بود نیروهای فراوانی را به خود جذب کند. نیروهایی که هرچند بیشتر آنها اهل کوفه بودند؛ ولی از سایر نقاط نیز کم و بیش، افرادی در میانشان یافت می‌شد. هرچند تعداد یاران حضرت در مکه همچنان بسیار اندک بود؛ ولی در میان ساکنان منطقه خراسان، سیستان، و حتی آفریقا نیز نامشان به چشم می‌خورد.
گزیده ای از کتاب تبار انحراف6:
با مرگ مروان حمار طومار پادشاهی یهودیان اموی در هم پیچیده شد و زندگی سراسر فتنه و تباهی آنها به پایان رسید. براساس روایات موجود در منابع غیر شیعی، رسول خدا صلوات‌الله‌علیه، سال‌ها پیش از به پادشاهی رسیدن این سلسله شیطانی و یهودی، خبرهای فراوانی پیرامون آن‌ها به امت خود داده بود؛ اما با تمام این اوصاف باز شاهد آن هستیم که در فضای غیرشیعه و حتی در میان بزرگان آن‌ها، تلاش‌هایی برای قداست بخشیدن به این «درخت نفرین شده» و منافقان یهودی صورت گرفته است!
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی